Fritz schreef:
Wat een triest verhaal, geef die hond asjeblieft geen stronghold meer, als je schurftmijt uit wilt sluiten zijn daar wel iets vriendelijkere methoden (die wel werkentegen scabies) voor dan stronghold ook omdat hij al 3 dosis gehad heeft.
Zitten er rooie plekjes in de liezen en oksels? is hij kaal rond zijn ogen? heeft hij een typische lucht bij zich?
Groet Fritz.
Nee, gelukkig zitten er geen rooie plekjes in zijn leizen en oksels. Hij is ook niet kaal rond zijn ogen. Ik hoop niet dat dit nog komt. En er zit ook geen typische lucht an Sari (behalve als zijn vacht nat is geworden). Maar ja wat is een typische lucht. Dit is mijn eerste hond, dus wat ik als normaal aanneem is voor jullie misschien typisch.
Sari heeft ook geen last van vlooien. Kan haast ook niet met zoveel Stronghold. Het huis is ook met omgevings-spray behandeld.
Lizzy,
Sari heeft van de homeopathische dierenarts "orgaantherapie" gekregen.
De inhoud is:
cutis 7CH - Pancreas 4CH - Hepar 4CH - Ren 4CH, zonder alcohol.
Ik weet niet wat dit allemaal betekend maar misschien dat dit voor jou klare taal is.
Ik heb een paar vrije dagen opgenomen zodat ik vaak met Sari kan wandelen (zonder kap) en hem thuis in de gaten kan houden. Dit om te voorkomen dat hij steeds de kap op moet.
Groeten,
Robert en Sari