Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hé wat is dat toch met die honden en obstakels...je zou ze bijna in een fluwele kooitje stoppen  :-\
Zijn beide banden gescheurd? of alleen de voorste?

Ik ben bij Jolanda Krooshof heeft geweest, vondt haar een heel prettig persoon met een goed hart voor dieren.
En duidelijk in uitleg.
De praktijk van Crama is overgenomen door iemand anders en ik heb daar goede berichten over gehoord. Ik kan alleen geen namen ophoesten, wil je dat ik er achter aan ga voor je?

Als je dat wil laat het dan ff weten op mijn gsm Liz...Ik ben niet zoveel online maar mijn gsm heb ik vrijwel altijd bij me.

Sterkte en een knuf voor Linga
Laatst gewijzigd door Erna op wo 27 okt 2010, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Erna schreef: De praktijk van Crama is overgenomen door iemand anders en ik heb daar goede berichten over gehoord. Ik kan alleen geen namen ophoesten, wil je dat ik er achter aan ga voor je?

Als je dat wil laat het dan ff weten op mijn gsm Liz...Ik ben niet zoveel online maar mijn gsm heb ik vrijwel altijd bij me.

Sterkte en een knuf voor Linga
Bedoel je deze Erna? http://www.ksd-rotterdam.nl/
Erna schreef: De praktijk van Crama is overgenomen door iemand anders en ik heb daar goede berichten over gehoord.
Degenen die de praktijk hebben overgenomen zijn opgeleid door dr. Crama zelf. Hij was van plan minder te gaan werken...dat heeft niet mogen zijn....

Hier uit de omgeving gaan veel mensen naar Maarten Kappen in Eersel. Ik hoor daar ook hele goede berichten over....

Sterkte met Linga
Bij ons om de hoek is ook een praktijk, waar  veel honden uit de omgeving naar toe worden gestuurd met dit soort problemen.
Dierenkliniek de Thij.
Het lijkt me, dat je dichterbij ook wel een goede arts zult kunnen vinden, helemaal naar het oosten rijden zal vast niet nodig zijn.

Hanny
He shit Lizzy wat een ellende  :'( Amber van ons is geopereert door Walter Strikkers in Sleeuwijk , en met zeer goed resultaat . Verder is zijn collega Marco Cleton ook erg goed op gebied van orthopedie . Je kan de gehele operatie meekijken (als je dat wilt ) ook als de hond wordt voorbereid voor de ingreep mag je erbij zijn . Verder een prima uitleg en nazorg , de dag na de ingreep rinkelt de telefoon en belt Strikkers om te informeren hoe het met de patient is . Amber loopt weer als een raket . Maar ik hoor ook erg goede verhalen over J. Krooshof
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door