Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
3 uur per dag lopen met je hond vind ik wel heel errug veel,buiten de tijd dat dit kost ;)
En hierna ook nog 45 minuten aan de fiets :o
Ik zou het toch een tikkie rustiger aan gaan doen met deze prognose,zeker als je hem nog een tijd langer bij je wilt houden.
Door Angelique
Helen schreef:

Ik vraag me altijd af wat de overwegingen zijn van mensen om of primeval te geven of glucosamine. Ik zou gevoelsmatig ook voor gluco kiezen. Kan niet precies verwoorden waarom eigenlijk.
Gluco deed bij onze hond niks en op PrimeVal loopt ze als een nieuwe. De overweging is dat je een aantal dingen probeert en dan vanzelf (hopenlijk) uitkomt op het middel waar jouw hond het goed op doet. Hier is dat PrimeVal.
Door Helen
Angelique schreef:

Gluco deed bij onze hond niks en op PrimeVal loopt ze als een nieuwe. De overweging is dat je een aantal dingen probeert en dan vanzelf (hopenlijk) uitkomt op het middel waar jouw hond het goed op doet. Hier is dat PrimeVal.
Ja, dat is dan idd uitproberen. Ik vraag het eigenlijk omdat een kennisje van mij een pup heeft, 14 weken issie geloof ik, en zij sinds kort overgeschakelt is op vers en hem ook iets preventiefs tegen hd, ed etc. wil geven. Hij is een grote kruising waarvan de pa onbekend is en de ma een onherleidbaar ras.Maar ja waar kies je dan voor. Gluco of primeval. De hond mankeert op het moment niets, dus je kan ook geen verbetering oid verwachten als je het een of het ander geeft. Maw, wat is dan beter om te geven?
Door Angelique
Helen schreef:

Ja, dat is dan idd uitproberen. Ik vraag het eigenlijk omdat een kennisje van mij een pup heeft, 14 weken issie geloof ik, en zij sinds kort overgeschakelt is op vers en hem ook iets preventiefs tegen hd, ed etc. wil geven. Hij is een grote kruising waarvan de pa onbekend is en de ma een onherleidbaar ras.Maar ja waar kies je dan voor. Gluco of primeval. De hond mankeert op het moment niets, dus je kan ook geen verbetering oid verwachten als je het een of het ander geeft. Maw, wat is dan beter om te geven?
PrimeVal heeft een puppenversie speciaal voor dit soort gevallen. Ze mag in ieder geval niet de gewone gelatinaat geven. Wat je in dit geval moet kiezen is lastig omdat je niet kan zien wat datgene doet wat je geeft. Omdat sommige honden Gluco wat minder tot slecht verdragen zou ik eerder voor de PrimeVal gaan. (daarbij voortbordurend op voorgaande successen)Maar ja, lastig vraagstuk blijft het :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door