Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Binno
"Gelukkig" was dit waarschijnlijk de oorzaak en voelt Gitte zich weer kiplekker. :)
Ik geef tabletten (750mg glucosamine) die ik vermorzel en onder het eten meng. Ik verdeelde het altijd over twee maaltijden, vanmorgen heb ik het in één keer gegeven en hij (Shiba) lijkt er helemaal geen last van te hebben.
Maar ik kan me best inbeelden dat het zonder eten wel problemen kan geven.
Door Nitus
Helen schreef: Oh, goed zeg dat je je dit nog bedacht!! Maar geef jij het twee keer per dag of een keer. Dat zat ik me ook in een andere topic af te vragen, maar niemand reageerde :( 8) Maakt dat uit of je het een of twee keer per dag geeft? Ook mbt misselijkheid.
Ga maar eens in de ander topic kijken, daar heb je al 2 antwoorden hoor ;). Maar ik geef Gitte 2x per dag, want bij 1x per dag zou ik haar 4 capsules (2 Chondro. en 2 Gluco.) ineens moeten geven en dat lijkt mij iets teveel in 1 keer.
Door Helen
Nitus schreef:

Ga maar eens in de ander topic kijken, daar heb je al 2 antwoorden hoor ;). Maar ik geef Gitte 2x per dag, want bij 1x per dag zou ik haar 4 capsules (2 Chondro. en 2 Gluco.) ineens moeten geven en dat lijkt mij iets teveel in 1 keer.
Ja, 4 capsules lijken me ook erg veel in een keer. Ik denk dat ze dan ook misschien sneller misselijk zou worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door