sylvia schreef:Omdat zij daar stapeldol op is. En bloemkool, worteltjes, enzovoort.
Waarom geef je sperzieboontjes?
Ik zal jouw raad opvolgen, maar ik doe wel kleine portie's want ik ben bang dat het er anders weer allemaal uit komt.
Moderator: Lizzy
sylvia schreef:Omdat zij daar stapeldol op is. En bloemkool, worteltjes, enzovoort.
Waarom geef je sperzieboontjes?
DogCrazy schreef:geef je dat rauw of gekookt?
Omdat zij daar stapeldol op is. En bloemkool, worteltjes, enzovoort.
Ik zal jouw raad opvolgen, maar ik doe wel kleine portie's want ik ben bang dat het er anders weer allemaal uit komt.
DogCrazy schreef: gekooktdus je geeft gewoon wat tafel restje erbij , is volgens mij niks mis mee, zolang het met mate is.
DogCrazy schreef: okay thanksIk zou eerst even kijken of het spugen wil ophouden
Weet je ook of ik kan varieren met Smuldier? Bijvoorbeeld pens of kip?
Of kan ik daar beter nog even mee wachten?
DogCrazy schreef: Vanochtend na het uitlaten weer een hele plas geel.Ik zou even met haar naar de DA gaan, gal spugen van een lege maag zou opgelost moeten zijn als de maag niet zo lang leeg is. Je kan vanavond nog even proberen om voor je naar bed gaat haar iets te ete te geven desnoods gewoon een droge boterham en dan morgen kijken of ze dan nog gal spuugt. En als ze dan nog gewoon spuugt dan zou ik toch de da maar eens bellen voor een afspraak.
Kan het braken na een dag weg zijn, of wil ik gewoon te snel?