Het zal aan mij liggen hoor, maar wat is een dremel precies? ???
[/quote]
Een electrisch apparaat met een soort nagel-manicure erop

Moderator: Lizzy
Lupa schreef: dat klopt, net zoals niet ieder DA DA genoemd kan worden.nou als ik meega, mag jij je kunsten vertonen op Jonas. En als het je lukt, word ik klant bij je en breng ik je een taart!!!
maar probeer je een goed lopende trimsalon te vinden.
Ik weet niet als je mee gaat met de wandeling van 12 dec? dan neem ik mijn tang mee
Cathelijn schreef:Doe ik mee. Drama hier Jasper word echt gevaarlijk. Ben nu bijna zover om hem echt pilletjes te geven zodat ie rustig is. Ze poten gaan ook schever staan door te lange nagels. Wanhopig word ik ervan.
nou als ik meega, mag jij je kunsten vertonen op Jonas. En als het je lukt, word ik klant bij je en breng ik je een taart!!!![]()
Urs schreef:ik ben nu met die dremel bezig, dat gaat wel wat beter, maar het gaat stinken, dus durf niet langer dan 2 seconden per nagel te doen. Dat schiet natuurlijk niet op, dan kan ik nog niet zien dat er iets vanaf is gegaan.
Doe ik mee. Drama hier Jasper word echt gevaarlijk. Ben nu bijna zover om hem echt pilletjes te geven zodat ie rustig is. Ze poten gaan ook schever staan door te lange nagels. Wanhopig word ik ervan.
Lupa schreef: dat klopt, net zoals niet ieder DA DA genoemd kan worden.is lief van je maar niet nodig ..... in januari ga ik opnieuw naar die trimsalon en wordt Bas weer van top tot teen onder handen genomen (en ook dan blijf ik er bij) en ik heb er alle vertrouwen in dat Bas minder zal tegenstribbelen omdat het nu wel goed ging en ze erg geduldig en zorgvuldig met hem waren. Ook sloft Bas veel met het lopen en slijten veel nagels uitzichzelf wel maar die paar die dat niet doen moeten dus geknipt worden.
maar probeer je een goed lopende trimsalon te vinden.
Ik weet niet als je mee gaat met de wandeling van 12 dec? dan neem ik mijn tang mee