Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
[quote="*Dorothea*"]
Klinkt raar, maar ik hoop zo voor jullie dat ie er stilletjes in z'n slaap tussenuit piept. Lijkt me een waardig einde voor de spikkelman :-*
[/quote]

Dit klinkt prima hoor, zeker als het andere alternatief benauwdheid is, dan is stiekem ertussen uit piepen een mooi eind voor oop.
Door Lizzy
[quote="*Dorothea*"]
Klinkt raar, maar ik hoop zo voor jullie dat ie er stilletjes in z'n slaap tussenuit piept. Lijkt me een waardig einde voor de spikkelman :-*
[/quote]

Nee, dat klinkt zeker niet raar. Ik hoop dat ook. Dat ik 's morgens beneden kom en hij zachtjes pleite is gegaan..... Dat lijkt mij ook waardig. En bij hem passen. Wat NOG beter past bij mijn vent is dat hij tijdens een wandeling of tijdens het eten in 1 klap dood neer valt. In het harnas gestorven! Maar als hij nog benauwder gaat worden dan dat hij nu is, dan vrees ik dat wij de laatste gang met hem moeten maken :'(
Door 202Spots
[quote="Lizzy"]
dan vrees ik dat wij de laatste gang met hem moeten maken :'(
[/quote]
Maar wanneer je dat samen met hem doet, dan kan dat OOK heel 'n heel mooi vaarwel zijn Lizzy...
Door henneke
ik kom hem snel nog even een knuffel geven hoor  :'( :'( ach Brutus toch ik duim dat je rustig mag gaan en als je Leo en Lizzy even wat langer weg willen met die drie drukte makers dan kom ik wel bij je zitten hoor  ;)
Door tieneke
Ach...ook dit nog erbij  :'(  heel veel sterkte met jullie zorgenkindje  :-*
Kobus knapte 1 dag na het starten met vetmedin en digoxine heel erg op en is tegen de verwachting van de da toch oud geworden met zijn hartkwaal....zolang hij zelf aangeeft wat en hoeveel en het niet benauwd heeft nog lekker van hem genieten.
Door Migudu
He gatver :-[...heel veel sterkte, zonder benauwdheid, maar ik weet zeker dat jullie hem daarin goed zullen begeleiden...

Gerda
Door inni
Sterkte hoor en hopelijk doen de medicijnen goed hun werk zodat hij zonder al te veel hinder z'n laatste weken of maanden doorkomt.

Geniet nog van mekaar.
Door Cindy de Wolf
:'( :'( :'( :'( :'( :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: Wat een heftige diagnose! Tuurlijk weten jullie al een behoorlijk lange tijd dat jullie mannetje in geleende tijd zit maar dan nog :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( als ik iets kan doen brul dan aub. Voor nu  :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door