Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#1552786
Allemachtig, wat een schrik :o :o :'(. Jeetje, wat onwijs kl*te, dat Tanja een torsie heeft gehad :'(. Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenkom komt. We zullen duimen. Erna heeft er ervaring mee, met torsies en volgens mij ook met delen van de maag die al zwart waren. Sterkte :-*
Door vitess
#1552863
Het liet me niet los nadat ik je verhaal had gelezen, wat een schrik! Ik duim dat alles helemaal goed komt en ben heel benieuwd of je al iets weet....
Gebruikersavatar
Door nova
#1552873
Ik was gisteren bij je, ik wsit niet wat ik hoorde.
Een van de angsten om mijn honden werd bij jou werkelijkheid  :'( :'(
Ik  hoop zo dat ze het redt, je weet, van jouw 3 honden  is Tanja mn favo hond


Ik heb je gebeld, mob. en op de huislijn.
Ben je bij de DA?
Door **Jolanda**
#1552919
:circle: :circle: :daisy: :daisy:

Ik heb de DA net gebeld. Ik mag Tanja om 11.30u gaan ophalen!!!
Ze hebben inmiddels het infuus al verwijderd en wat met haar gewandeld. Het gaat naar omstandigheden goed met haar :biggrin2:

Uiteleg e.d. over de voeding krijg ik straks. Hij zei wel al dat ze vandaag niks mocht hebben.

De DA vertelde dat toch een aantal risico´s aan de operatie zaten alleen al met de narcose, dat de maag behoorlijk opzet bij een torsie en dat het voor hun altijd afwachten is. Hij zei ook dat de maag goed blauw was geworden, terwijl de DA van gisteren mij zei dat die zwart was geworden. Ik vind dat 2 heel verschillende dingen want zwart is erger dan blauw.

Nou heb ik gister nog het een en ander gelezen en ik denk dat Tanja's maag er voordeel bij heeft gehad dat ze barft, dat ze grote hoeveelheden in 1 kreeg waardoor de maag gewent was uit te zetten dus nu minder ver uitgerekt is dan wanneer ze br*kken zou krijgen.....ach het maakt ook niet uit. Ik ben er van overtuigd dat ze dit nu goed doorstaan heeft mede door haar gezondheidstoestand voorheen en haar voer :D :biggrin2:

Esther; ik had je willen bellen maar heb je nummer niet :-\
Ik ga voor de DA een kaartje kopen om hun te bedanken voor hun snelle handelen, de hulp en de zorg over mijn hond die voor hun totaal vreemd is.


IK BEN ZO BLIJ!!! IK BEN ZO BLIJ!!!
Door Nadia
#1552921
Fijn meisje! Ik ben echt heel blij voor je, maar dat heb ik net al gezegd...
En nu die 1.5 uur wachten.. Wat kan dat lang duren... Gelukkig heb je ons :-*
Door Sella
#1552927
Heel veel beterschap en ik hoop dat je meisie goed herstelt met geen restklachten.
Een dikke knuffel voor jullie allemaal :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door annielaumen
#1552948
Toen ik gister bij je was kwam je net terug met Esther
Ben er erg van geschrokken toen
Super dat ze met je mee is gegaan
Dit kun je echte vriendschap noemen top
Dit is ook een  mijn ergste angsten dat dit gebeurt met Astrid
Heerlijk dat je meisje vandaag al naar huis mag
Sterkte voor jullie en niet te vergeten met je meisje
Door Jacqueline1968
#1552985
de werkelijkheid geworden angst van iedere (grote) hondeneigenaar, en je kan zo weinig te doen om het te voorkomen.

heel veel en snelle beterschap gewenst, tis zo fijn als je ze weer thuis hebt.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door