- wo 17 mar 2010, 15:43
ze is weer terug. Dame heeft het weer overleefd. Ze ging rustig de da binnen, maar weigerde de kamer van de da in te gaan, waarschijnlijk door haar laatste ervaringen met haar knie (daar is na de operatie ook nog wat aan gefrummeld wat erg pijnlijk was). Ze was behoorlijk in de stress. Tanden laten zien deed ze wel, toen is ze gelijk onder zeil gedaan (was ik nog bij). Tijdens de operatie bleek toch dat de wortel nog goed was, de tand is nu niet helemaal verwijderd (ze heeft knoeperds van hoektanden en als ik het goed begreep als je die wortel weg haalt heb je een behoorlijke kaakoperatie), maar bijgewerkt en hij is "gevuld". Na de operatie was ze erg toe aan eten, ze is weer thuis bij moeders en ligt daar te slapen. Ik denk dat ze over een uurtje met smaak weer een rol CB opeet (ze mag even niet hard eten, het moet uitharden). Nu maar hopen dat dit een tijd goed blijft en we niet over een jaar opnieuw moeten. Ze hoefde nu geen AB mee. De weegschaal gaf trouwens 50 kilo aan, weten we dat ook weer.