Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ronald
We hebben nog gevraagd aan de dierenarts of hij in plaats van pootoperaties ook lobotomie heeft overwogen bij Didot...

't Is ook zo'n scheetje hè; doe je hem zijn tuig om, dan loopt hij eerst nog mank. Na zo'n 50 meter heeft hij in de gaten dat er niks aan de hand is, en dan loopt-ie weer gewoon. Smurf  ;D

Het is in elk geval geweldig om te zien hoe mooi alles genezen is. En natuurlijk fantasisch dat Nox nog steeds niet afgeschreven is (the Bitch!), maar misschien straks nog wel voorzichtig weer wat kan gaan doen!

Een pak van ons hart (en een rib uit het lijf  :biggrin2:).
Door Ronald
kira schreef: Gefeliciteerd. Didot kan misschien met Kleine Beer in een praatgroepje? Bij haar is alles goed, ze rent door het bos dat ik denk, wat, is ze een herder geworden, en ze stapt uit de auto en kan dan niet op haar voet staan. Is echts psychisch, blijkbaar heeft ze in huis die voet niet nodig of zo.
Als het de rechterpoot is, zijn het border collie hormonen... Is het de linkerpoot, dan moet ik het antwoord schuldig blijven...
Door pallas
Misschien zie ik wel wat ik wil zien, maar Nox lijkt vandaag al beter te bewegen.
Vloog tot twee keer toe de trap op omdat ze zo graag naar buiten wou (ik moest me nog omkleden).
Nu loopt ze normaal wel de trap op , maar deze keer dus met rappe sprongen.
Ook kwispelt ze niet meer met haar hele rug maar meer met haar laatste stukje.

gister heeft ze haar eerste tablet gehad , over 14 dagen weer één en dan aan de hydro therapie.
Voor nu gaat ze om de dag naast de fiets en extra rondje wandelen in stevig tempo.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door