Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1476760
Sweet Dutchess schreef: Misschien dat je er een stichting blij mee kunt maken, die  veel dingen moeten doen van giften.
Meestal zijn die heel blij met wat medicatie .
hoe heet die stichting ook alweer die bij ons in aarle-rixtel heeft gezeten?
Jij wilde daar toen nog wat dekens ed. naar toe brengen weet je nog.
Ohh wat erg ben echt de naam daarvan kwijt :-[.
Zijn ze niet verhuisd naar Almere ofzo?
je bedoelt Dierenthuis  :) :)  en daar zat ik inderdaad ook al aan te denken  :) :) :)
#1476859
Nynke F schreef: je bedoelt Dierenthuis  :) :)  en daar zat ik inderdaad ook al aan te denken  :) :) :)
Ja idd dierenthuis.
Oooohh wat erg dat ik die naam niet meer wist  :-[,maar denk dat daar genoeg oudjes zitten met een hartprobleem die met vetmedin weer even geholpen zijn.
Denk dat Gunnar het ook wel een heel goed idee zou vinden  ;)
Door Nynke
#1477006
Sweet Dutchess schreef: Ja idd dierenthuis.
Oooohh wat erg dat ik die naam niet meer wist  :-[,maar denk dat daar genoeg oudjes zitten met een hartprobleem die met vetmedin weer even geholpen zijn.
Denk dat Gunnar het ook wel een heel goed idee zou vinden  ;)
ik heb ze al een mailtje gestuurd  :)
Door Djeena
#1479900
Goed van je Nynke. Ik heb zaterdag een afspraak in het asiel en breng dan alle medicijnen (en ik heb er nogal wat over) van Djeena en al haar spullen waaronder dekbedden, handdoeken etc. Ze kunnen het daar goed gebruiken.
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#1482097
Borke schreef: Ik denk dat onze DA wel weet van wie hij de zaken terugkoopt, maar ik begrijp wel wat je bedoelt ::)
Maar als je het bij de één wel doet, maar bij de ander niet, hoe moet je dat dan uitleggen? :-\

Goed idee, Nynke, om het Dierenthehuis te schenken te schenken! :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door