Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door mcSnurk
vind het beginnen te klinken als een flinke maagontsteking. En donker bloed in de ontlasting vind ik helemáál niet geweldig. Zou toch even de DA bellen
Beterschap voor arme Bindi!
Door nova
gemmaa schreef: vind het beginnen te klinken als een flinke maagontsteking. En donker bloed in de ontlasting vind ik helemáál niet geweldig. Zou toch even de DA bellen
Beterschap voor arme Bindi!
heb al gebeld, maar ze was in gesprek.
Ik kan zo terug bellen.
Eerlijk gezegd het bevalt me maar niks. :-\
Door Sweet Dutchess
Jeetje Miet  heftig zeg.
Je had me al over Bindi gemaild en ik had gehoopt dat het vandaag toch wel wat beter zou gaan .
Hopelijk komt je Da snel met een oplossing en gaat ze weer snel herstellen .
Van harte beterschap Bindi en een knuffel voor jou Miet :bigarmhug:
Ik hoop straks weer wat goede berichten te lezen
Door Lizzy
nova schreef: Ondanks mn tijdig bezoekje aan de DA, is Bindi vandaag veel  zieker dan gisteren.
Vanmorgen kwam er  een hele grote plas maagsap uit,  en de restjes gekookt witlof van gisterenavond kwam ik er nog in tegen. :-\
Bindi wil niks eten,  wil eig. liever niet lopen :'(, ging in het park op de grond liggen en, en liep uiteindelijk met hele korte stapjes  langzaam naar huis. Vanochtend had ze wat gepoept, wel gevormd maar de ontlasting was donker en helemaal vermengd met bloed :'(
De stomorgyl heb ik opgelost in wat water, ze weigert om ook maar iets door te slikken, okugest idem.

Ze wil alleen maar liggen... :'(

Ai, dat klinkt helemaal niet lekker... Heb je alweer contact met je DA gehad? Heeft ze nu wel koorts of nog steeds niet?
Door nova
Bindi heeft geen koorts, 37.7
Ik heb de DA 2x gebeld, maar ze is in gesprek met andere klanten
Ik zou worden teruggebeld ..

edit:
Vanavond is nog spreekuur, wordt ik niet gebeld, dan ga ik er alsnog heen
Door nova
Mevroi Kruim schreef: Idd niksnie fijn dit  :-\  Hoe is het nu?
Ze heeft wat gebraakt op de stomorgyl en de okugest (gemalen en opgelost in water, opgetrokken in n spuit) , maar het meeste is er tot nu toe in gebleven. Ik weet nog niet eens of stomorgyl wel gemalen mag worden
verder wil Bindi alleen maar liggen
Ze voelt zich echt ziek :-\
Door Lizzy
Geen idee of dat gemalen mag worden. Is haar buik pijnlijk/gevoelig? Gatsie, ik vind dit echt niet lekker klinken. Zou ze nou nog koorts hebben, zou je aan een virus kunnen denken. Maar dat dit dus niet..... Ik geloof dat ik nog zo eens probeerde te bellen...... Sterkte met je meis.
Door nova
Ben terug van de DA, en het was een heel wijs besluit terug om te gaan
Bindi had een darmafsluiting t.g.v. een stuk maiskolf
EErst een fotoo gemaakt, en de foto gaf meteen uitsluitsel.
Bindi is opengemaakt, en de verstopping was meteen voelbaar.
Ik ben bij de ingreep mogen blijven, de darm zag goed doorbloed uit, er is gelukkig geen blijvende schade aangericht .
Bindi slaapt vannacht bij de DA, en de verwachting is dat ik ze morgen weer mag ophalen.
Al met al niet leuk, maar gelukkig geen vergiftiging.
Duimen jullie dat mn meisje goed opknapt?
Door Lizzy
Godsammekrake! Ik schrik me een hoedje! Allemachtig, wat ben ik blij dat jij naar de DA bent gegaan zeg!!!!! Zo te lezen was je op tijd, Goddank :-*! Ik zal zeker duimen dat ze snel hersteld :-*!
Door nova
Bindi moet n nachtje blijven, ze ligt aan het infuus i.v.m. lichte uitdrogingsverschijnselen.
Ik kan zelf geen nieuwe infuuszak aanhangen, bovendien moet ik werken :'(
De DA blijft in de praktijk slapen.
Ik ben er echt optijd bij geweest, de darm is nog mooi rose achter de verstopping.
Er is geen blijvende schade aangericht  gelukkig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door