vind het beginnen te klinken als een flinke maagontsteking. En donker bloed in de ontlasting vind ik helemáál niet geweldig. Zou toch even de DA bellen
Beterschap voor arme Bindi!
Moderator: Lizzy
gemmaa schreef: vind het beginnen te klinken als een flinke maagontsteking. En donker bloed in de ontlasting vind ik helemáál niet geweldig. Zou toch even de DA bellenheb al gebeld, maar ze was in gesprek.
Beterschap voor arme Bindi!
nova schreef: Ondanks mn tijdig bezoekje aan de DA, is Bindi vandaag veel zieker dan gisteren.Ai, dat klinkt helemaal niet lekker... Heb je alweer contact met je DA gehad? Heeft ze nu wel koorts of nog steeds niet?
Vanmorgen kwam er een hele grote plas maagsap uit, en de restjes gekookt witlof van gisterenavond kwam ik er nog in tegen.
Bindi wil niks eten, wil eig. liever niet lopen, ging in het park op de grond liggen en, en liep uiteindelijk met hele korte stapjes langzaam naar huis. Vanochtend had ze wat gepoept, wel gevormd maar de ontlasting was donker en helemaal vermengd met bloed
De stomorgyl heb ik opgelost in wat water, ze weigert om ook maar iets door te slikken, okugest idem.
Ze wil alleen maar liggen...
Mevroi Kruim schreef: Idd niksnie fijn ditZe heeft wat gebraakt op de stomorgyl en de okugest (gemalen en opgelost in water, opgetrokken in n spuit) , maar het meeste is er tot nu toe in gebleven. Ik weet nog niet eens of stomorgyl wel gemalen mag wordenHoe is het nu?