Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
#1394140
Als ik die tijd van een week kan bekorten zou dat heel fijn zijn want al dat opgehoeste en uitgekotste slijm in huis is ook niet prettig.  :) De keukenrollen vliegen er door vandaag
Door Erna
#1395065
Ik heb de indruk dat de middeltjes al helpen! Rosa kucht een stuk minder en geeft ook nauwelijks meer slijm op. Billy had  gisteren een slechte dag en heeft alleen maar slijm opgegeven. Hij was er beroerd van. Zijn eten hield hij gelukkig binnen. Vannacht heeft hij zo te zien aan de plekken maar 2 keer slijm eruit gegooid en hij is nu rustig. Hij kucht nog maar een beetje.

Zometeen nog ff worstelen om alle tabletten en druppels weer naar binnen te krijgen.
Door Erna
#1395189
Hmm Nummer 3 begint ook te kuchen. Kleine Joost is ook besmet met de kuch. Gelukkig vindt hij de hoestdrank lekker en hoef ik geen worstelwedstrijd met hem aan te gaan.
Rosa en Billy hebben vandaag geen slijm meer opgegeven.
Door Lizzy
#1395606
Erna schreef: Hmm Nummer 3 begint ook te kuchen. Kleine Joost is ook besmet met de kuch. Gelukkig vindt hij de hoestdrank lekker en hoef ik geen worstelwedstrijd met hem aan te gaan.
Rosa en Billy hebben vandaag geen slijm meer opgegeven.
Oh fijn, dat Rosa en Bil aan de beterende hand zijn. Nou Joostje nog, ben je daar ook weer vanaf! Lekker klein dapper ventje, die Joost van jou :-*!
Door Erna
#1396172
We hebben zieke nummer 4 --> Joris

Rosa heb ik vandaag nog niet horen kuchen, Billy wel en die had vannacht ook nog overgegeven. Toch is Billenmans levendig en niet echt ziek. Josti (Joost) kucht als een oude man maar heeft verder weinig problemen. Joris is vanmorgen begonnen met hoesten.

Zometeen een rondje medicijnen doen.....ppfftt
Door Erna
#1396429
Nummer 5, 6 en 7 zijn ook aan het kuchen
Amber, Jet en Fleur

Rosa is volgens mij zo goed als over nu en Billy hoor ik ook nauwelijks meer kuchen. De potten honing en keukenrollen zijn niet aan te slepen.
Door Truus
#1396533
Erna schreef: Nummer 5, 6 en 7 zijn ook aan het kuchen
Amber, Jet en Fleur

Rosa is volgens mij zo goed als over nu en Billy hoor ik ook nauwelijks meer kuchen. De potten honing en keukenrollen zijn niet aan te slepen.
Maar ja...dan heb je het ook in een keer gehad :-\. Moeten we je sponsoren :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door