Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Femke
qyan schreef: oh ok, bedankt voor het antwoord!
dus wel zo slim om "mocht hij vandaag en morgenochtend nog niet poepen" het iig wel even te melden aan de DA denk ik.
he bah, zo hard heb ik em er toch niet afgetrokken :-\
Nou ja niets zoveel aan te doen Wendy, op zo'n moment handel je toch in een reflex. Heb wel eens een am. staff een r*tschop verkocht , ja sorry het was niet eens mijn hond maar hij was aardig bezig Bowie te mollen.
Hoe is het met qyan?

En Bowie heeft eens een cwt gehad, is vanzelf weer overgegaan. Een kneuzing is, net als cwt, niet zoveel aan te doen geloof ik
Door qyan
Femke schreef:

Nou ja niets zoveel aan te doen Wendy, op zo'n moment handel je toch in een reflex. Heb wel eens een am. staff een r*tschop verkocht , ja sorry het was niet eens mijn hond maar hij was aardig bezig Bowie te mollen.
Hoe is het met qyan?

En Bowie heeft eens een cwt gehad, is vanzelf weer overgegaan. Een kneuzing is, net als cwt, niet zoveel aan te doen geloof ik
ja het was ook wel een reflex, maar toch.
maar goed, beter zijn staart dan 1 van de 2 ernstig gewond eigenlijk.
met qyan lijkt het iets beter te gaan, staart hangt nog steeds, met de zwelling neemt wel iets af.

Dierenarts heeft wel een foto genomen voor de zekerheid vannochtend, maar gelukkig niets gebroken, en ook geen wervels ontwricht.
adus gelukkig gewoon een flinke kneuzing ;)
Door Indy
Gelukkig dat het "alleen" maar een kneuzing is
Hopelijk gaat het snel beter,
beterschap voor Qyan
Door Audrina
Fijn dat het alleen maar een kneuzing is en niet iets ernstigs. Ik denk dat ik in een reflex toch ook hetzelfde gedaan zou hebben. Beterschap met Qyan zijn staart.
Door Louba-Tar
Tjee, wat een vervelende ervaring voor je. Maar gelukkig geen ernstig letsel.
Beterschap!
Oh ja, wat is een cwt?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door