Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Lizzy schreef:

Oh nee, dat dacht ik ook helemaal niet hoor! Ik wilde alleen even gezegd hebben dat de prijzen hoog zijn omdat hij zoveel dure apparatuur heeft en veel en goed personeel. En, voor moeilijke dingen zou ik de kliniek aanbevelen. Ik was gewoon zwaar onder de indruk van deze kliniek :D, maar ik las geen negatief woord in jouw bericht hoor! Ik kan me goed voorstellen dat je voor de standaard dingen een andere goede DA zoekt.
:D Oh gelukkig, want ik wilde geen verkeerde indruk wekken ;)
Door Lizzy
Nitus schreef:

:D Oh gelukkig, want ik wilde geen verkeerde indruk wekken ;)
Nee hoor, dat heb je zeer beslist niet gedaan ;)!
Door bernerfan
Ja dudly heeft artrose in zijn voorpoot, en is daar in behandeling geweest, ze hebben ervoor gezorgd dat hij geen dure operaitie in belgie hoefde te ondergaan...hij krijgt nu druppels en tabletten :) en t gaat goed gelukkig, bovendien gaan ze erg leuk om met de dieren ;D vind ik ook erg belangrijk!! en oja de medicijnen zijn half homeopatisch ;) zijn daar ook voorstander van.
Door Angelique
bernerfan schreef: Ja dudly heeft artrose in zijn voorpoot, en is daar in behandeling geweest, ze hebben ervoor gezorgd dat hij geen dure operaitie in belgie hoefde te ondergaan...hij krijgt nu druppels en tabletten :) en t gaat goed gelukkig, bovendien gaan ze erg leuk om met de dieren ;D vind ik ook erg belangrijk!! en oja de medicijnen zijn half homeopatisch ;) zijn daar ook voorstander van.
Nou "ook voorstander van" lijkt me toch de understatement of the year" :D
Door Lind@
Wie of wat zit er dan in Barneveld?
Ik wordt ook even nieuwsgierig hoor, naar andere dierenartsen, om maar even gebruik te maken van je topic ;)
Door Nitus
Ik heb voor morgen een afspraak in Hellendoorn gemaakt, daar had mijn vriend ook goeie dingen over gehoord en daar wilde hij wel heen ;). Pfff... kan ik gelukkig weer in het nederlands uitleggen wat m'n hond mankeert, dat gaat stukken makkelijker en duidelijker als in het duits :D (we gingen altijd naar Kleve).
Bedankt voor jullie reacties :-*.
Door diana
ja ik loop weg met Atjo
maar ja krijg ook zijn consulten vergoed dat scheelt misschien wel
ik vind het een kanjer
hij is heel direct dat wel
maar daar houdt ik wel van .
Door diana
of idd dierenkliniek Kortenoord in
wageningen er zitten daar meerder artsen
pff eigenlijk heb ik er 2
vd speciale dingen ga ik baar Atjo ...