Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gonny
Paul_Barte schreef: Morgenochtend is gelukkig lekker snel Ivonne...heel veel succes!!
Maandag Paul!!! ;)
Ik duim hoor!!
Door Lizzy
Ivonne schreef: hij wordt maandagochtend geopereerd. Hij moet er om half negen zijn. Bas wordt bij "gewoon" bij de DA geopereerd. De man staat goed bekend (doet o.a. ook kruisbandoperaties en ED problemen, etc) en is de DA van de dierentuin hier in Arnhem.

Ik heb er een goed gevoel bij hoe alles gegaan is en benaderd is geweest door hem sinds ik hier kom. Ik heb er ook vertrouwen in dat de operarie door een kundig iemand uitgevoerd gaat worden.
Dat klinkt hartstikke goed Ivonne. Wat zou het heerlijk zijn als Bas in de positieve 50% gaat vallen! Ik ga hopen en duimen enzo, maar ik heb er een goed gevoel over!

Sterkte he!
Door Ivonne
de operatie had donderdag al gekund maar het komt mij maandag beter uit; je moet toch het eea regelen met het werk en hulptroepen inschakelen etc, en aangezien er donderdagavond ook nog kijkers voor het huis komen leek maandag mij beter. Die paar dagen maakt ook niet meer uit.

En ja, ik gok ook op de positieve 50% anders zou ik dit niet laten doen. En ik wil niet over een half jaar of een jaar spijt krijgen dat ik het niet geprobeerd heb.

Zo doorgaan kan op zich wel als Bas 13 zou zijn geweest ipv 3 en juist omdat ie nog maar 3 is vind ik het veel te jong om in een "oud" lijf gevangen te zitten.
Door Francisca
Ivonne en Bas heel veel sterkte.En we duimen voor de positieve 50%. :-*
Door danielle1980
heel veel succes maandag,
ik hoop dat de operatie goed uitpakt.
het is zeker de moeite waard denk ik omdat je zei dat ie pas 3 is,
ik hoop zeker dat het goed gaat komen,
zal voor je duimen en voor bas natuurlijk
Door qyan
yvonne en bas,
heel veel succes maandag!
50% kans is zeker het proberen waard voor een hond van 3 :-*

gr wendy
Door Ivonne
Thanks allemaal.... af en toe twijfel ik wel een beetje hoor want wat is nou 50% kans op het slagen hiervan. Niet zo bar veel eigenlijk maar idd Bas is nog maar 3 jaar en is nu een jonge hond in een "oud" lijf en daarop heb ik idd mijn keuze voor de operatie bepaald. In de hoop dat hij nog weer ff "jonge hond" kan zijn.
Door Angelique
Ivonne schreef: hij wordt maandagochtend geopereerd. Hij moet er om half negen zijn. Bas wordt bij "gewoon" bij de DA geopereerd. De man staat goed bekend (doet o.a. ook kruisbandoperaties en ED problemen, etc) en is de DA van de dierentuin hier in Arnhem.

Ik heb er een goed gevoel bij hoe alles gegaan is en benaderd is geweest door hem sinds ik hier kom. Ik heb er ook vertrouwen in dat de operarie door een kundig iemand uitgevoerd gaat worden.
Als de betreffende Da Henk. L. is wil je hem dan de groeten van mij doen :D
Veel succes met de operatie, als bovenstaande 'm uitvoert kun je er alle vertrouwen in hebben.
Door Angelique
Ivonne schreef: Yep, het is idd Henk L. die Bas gaat opereren ;D
wha, ik ben jaloers. Hij is echt het enige wat ik vreselijk mis nadat ik uit Arnhem ben vertrokken :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door