Als ik vroeger een splinter in mijn vinger had, en het werd een ontsteking, moest ik met mijn vinger in een kopje water met daarin op geloste soda en dan kwam het eruit.
Soda.....is dat eigenlijk nog wel te koop

Het is maar een idee hoor.

Moderator: Lizzy
Angelique schreef:yep.
Hopen dat het van de biotex zo week wordt dat die knapt, want het zal toch open moeten![]()
Truus schreef: En deppen met water en soda erin...is dat wat?
Als ik vroeger een splinter in mijn vinger had, en het werd een ontsteking, moest ik met mijn vinger in een kopje water met daarin op geloste soda en dan kwam het eruit.
Soda.....is dat eigenlijk nog wel te koop.
Het is maar een idee hoor.![]()
qyan schreef:Soda in Bio-tex...geen idee. Het werd gewoon opgelost in warm water.
soda is nog steeds te koop hoor, hebben we altijd in huis.
soda en biotex mengen, is dat wat ???
Truus schreef:een lekker lang voetenbadje moeten nemen, hmmm, kost me nu al de grootste moeite om hem lang genoeg in een teiltje te laten staan met zijn achterpoot.
Soda in Bio-tex...geen idee. Het werd gewoon opgelost in warm water.
Het valt te proberen, eigenlijk zou Quan een voetenbadje moeten nemen, lekker lang weken![]()
Paul_Barte schreef: De werking van Biotex (groen) en soda is nagenoeg gelijk....de opperhuid wordt wat week en het 'vuil' kan eruit. Zou het zeker een minuutje of 10 tot 15 proberen vol te houden Wendy (ook al vindt Qyan het niet leuk).zo lang
Nitus schreef: Nog een klein ideetje, dat kwam omdat ik in de topic over Whoofer iets van groene leem las. Was het niet zo dat je groene leem niet mocht gebruiken als je hond gechipt was omdat dat spul die chip eruit zou kunnen werken? Zou dat spul dan ook geen grasaren naar buiten kunnen werken?groene leem kun je gewoon gebruiken als je hond is gechipt.
Ik ga het morgen voor mijn eigen hond halen, die zit ook maar te klieren met zijn poten en daar begin ik ook de indruk te krijgen dat er iets IN zijn poot zit. Ik ben benieuwd.
qyan schreef: ja, dank je!hoe herkenbaar
haha, wens qyan maar sterkte.
zodra ik met het teiltje biotex aankom begint ie spontaan te trillen en vallen zijn haren uit
(heeft volgens mij herinneringen aan de teiltjes met ectodex waar zijn poten iedere dag inmoesten ofzo)
Laika schreef:nou, zijn fobie is gedurende de dag wel iets minder geworden geloof ik
hoe herkenbaar
Laika heeft ook demodex gehad en ook zij heeft een teiltjes fobie overgehouden van de Ectodex.
Zij had laatst ook een plekje aan haar poot en wat bij haar altijd goed helpt is zeewater.
groetjes van Mariska en Dober Laika
qyan schreef: trouwens, valt me wel op vandaag dat ie zijn poot weer iets belast en er weer voorzichtig op durft te gaan staan.had te vroeg gejuichd
ben ik wel heel blij om![]()