Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Ine schreef: Op mijn site heb ik wat foto's van Deetje gezet, waar je het pigmentverlies kunt zien. Ook een foto van Nina, die een normaal pigment heeft.
Ziet het er bij Joevis ook zo uit?
Bij Deetje is het op de neus begonnen, haar oogleden werden ook bleek. Dat is allemaal weer normaal, maar nu zit het dus op de onderlip en in de bek. Ook de zijnagels zijn nu zonder pigment.
http://members.lycos.nl/radigujo/
De onderste pagina Deetje en pigmentverlies.
Angeligue? Zou hier die vlierbescapsules kunnen helpen?
Hoi Ine,

Mooie reportage hoor :D
Ik denk wel dat Vlierbesdragees hier verbetering in kunnen brengen.
Door Scarlett
hier is dan het antwoord van mijn vriendin Klazien van de MSN Rhodesian Ridgebacksite Jockular Rhody:

ik heb het weleens eerder gezien, ik denk een keer of 6
en allemaal zo'n beetje in dezelfde leeftijdscategorie en allemaal voor een periode van ong 2 tot 6 mnd ong daarna was het weg en kwam ook niet meer terug , ik weet niet de oorzaak maar ik weet bijna zeker dat de hormonen er in ieder geval iets mee te maken hebben.
In die periode is het 1 grote hormoonfabriek.
Ik heb zelf nooit meegemaakt dat het pigment niet terugkwam, of het moet een leverneus zijn (livernose) dan hebben ze een leverkleurige neus etc en lichte ogen. en dat is ook gen ziekte maar gewoon een soort RR.
Veel keurmeesters hebben er geen verstand van en zien het als een fout maar dat is het niet.

ik hoop dat je er wat aan hebt

dit is de link naar haar site:

http://groups.msn.com/JockularRhody/gen ... 2387859492

Groetjes, Thesi
Door diana
nou het komt dus gewoon door de zon
beiden zonaanbidders 1e klas .
we gaan niet met ze naar shows.
Daar zijn ze denk ik niet zo gelukkig mee wanneer we dat zouden doen
en mijn teefje is gesteriliseerd dus heeft het ook geen nut
boy heeft geen stamboom
wel bedankt voor de tip , maar laat ze maar wat rood kleuren zelf zien ze het niet
hahaa.
en mij maakt het niks uit .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door