Sonja schreef: Ik krijg er jeuk vanzolang er niks oranjes op je zit gewoon krabbelen![]()
![]()
![]()

Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Ik krijg er jeuk vanzolang er niks oranjes op je zit gewoon krabbelen![]()
![]()
![]()
Sonja schreef: Ja, als het demodex zou zijn heb ik er geen bezwaar tegen dat hij komt trainen.vergis je niet, sommige dierenartsen en hondenscholen beweren dat demodex zo besmettelijk als de neten is
Maar hij zegt zelf dat het iets besmettelijks is, dus dan zou het geen demodex kunnen zijn.
Lupa schreef: ik weet dat hier een tijdje geleden een boxer puppy was die goed gespeld had met Lupa, en mijn man kwam vertellen dat Lupa gespeeld had met een puppy die puppyschurft had en dat de DA verteld had dat het besmettelijk was voor honden.sommige dierenartsen, en ook verenigingen/ hondenscholen, moeten zich eerst eens wat meer inlezen voordat ze onzin praten
Dus ik was toen in lichte panik,Lupa heeft natuurlijk niks van over gehouden
lekker kort schreef: Hoi Sonja,Hoi Fritz,
morgen de eigenaar bellen en vragen bij welke dierenarts hij geweest is en deze dan bellen, en alles uitleggen waarom je belt en vooral zeggen dat de eigenaar een heel verward verhaal op heeft gehangen en je je zorgen maakt over de andere honden in de groep (anders heb je kans dat hij niet makkelijk informatie geeft)
Je moet eens weten wat ik hier allemaal mee maak, honden met medicijnen en eigenaren die niet weten wat de hond heeft (de dierenarts zei dat ik dit moest geven en dat doe ik) vaak is een belletje met de betrefende dierenarts erg verhelderend, je hebt toch de verantwoordelijkheid op zo een moment en dat houd niet op bij alleen die hond, het gaat ook om de andere honden.
groet Fritz.
sylvia schreef: Ja en mensen kunnen hem ook krijgen dacht ikWaar heb je dan gevonden dat het besmettelijk is?