Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door audier
Nitus schreef: Nou d'r is dus uitgebreid naar d'r gekeken en ik ben geen DA tenslotte ;). Hopelijk geneest het snel :-*. Merk je ook of ze er last van heeft?
Ja er is echt wel goed naar gekeken.....en wat op die site staat die Do noemt dat heeft ze ook wel allemaal....nee ik merk helemaal niets aan haar....gelukkig maar
Door audier
Do.....Ik heb het topic van Zelda gelezen en ook op google gezocht naar folliculaire conjunctivitis. Dit is heel anders als wat Pardoes heeft...haar derde ooglid zit er niet een beetje overheen maar zowat helemaal....en haar pupil is inderdaad verkleind.Zelda ziet er op de foto op het eerste gezicht wel zo uit als Pardoes inderdaad maar bij Pardoes is het oogwit niet rood en geirriteerd....Ik kwam ook niet uit het bos ;) dat heb je denk ik verkeerd gelezen....Ze hebben het bij Pardoes niet met dat groene spul gedaan(ik weet wat je bedoelt, dat hebben ze wel ooit bij een andere hond van me gedaan)

Ik zag ook dat folliculaire conjunctivitis vaak voorkomt bij jonge honden en dan ook vaak bij retrievers maar Pardoes is 10 jaar oud...

Dit is een plaatje van een hond die op de site http://www.oog-dierenarts.be/images/Fot ... /index.htm stond die het ook heeft....en het ziet er echt net zo uit als bij Pardoes.
Afbeelding

Wel bedankt voor het meedenken natuurlijk..mocht het niet overgaan dan sla ik die DA met jou woorden om z'n oren 8)
Laatst gewijzigd door audier op wo 07 mei 2008, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Do
Shynta schreef: Wel bedankt voor het meedenken natuurlijk..mocht het niet overgaan dan sla ik die DA met jou woorden om z'n oren 8)
niet te hard he!! ;D
maar ik wens je sterkte met de genezing
Door audier
Do schreef: niet te hard he!! ;D
maar ik wens je sterkte met de genezing
Dank je wel...en mocht het verhaal anders worden lezen jullie het hier wel weer hè
Door audier
Er is nog geen verbetering te zien maar dat kan denk ik ook nog niet....het duurt 5-6 weken dus dan kan ik niet na 4 dagen verwachten dat het minder is.......denk ik
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door