Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lil
Edelgrijsje schreef: Een herder oud met 7 jaar, da`s ook belachelijk :o
Mijn Labrador van 11 weegt nu 28.5 kilo, die vinden ze ook dun, ze zien idd alleen maar die veeeel te dikke honden. Hij is oud , maar heeft nergens last van, geen pijnlijke gewrichten, geen slome duikelaar die achter mij aan sjokt. Nee, hij rent zelfs nog naast de fiets met veel plezier :D

Ik geef  Storm wel een beetje meer het vlees met de vetrandjes ;D kan ie wel gebruiken ;D Ik vind dat in trauwens dat, als hij in 5 weken 3 kilo zwaarder is en 3 cm hoger is, hij toch nog hard groeit nietwaar?

hihi, ja had ik ook maar zo`n figuurtje als dm`n hond :P ::)
Ja, daarom zijn onze honden nog jong en vol energie: ze zijn niet dik hahaha

En ik vind hem enorm gegroeid, echt...
Gelukkig krijgen ze bij barf zelden groeipijn, want anders zou ik het echt veel groei vinden. Dus wie is er nou gek??? Wij, we voeren geen brok....
Gisteren in de trimsalon was leuk: de eigenaresse hoorde dat haar hond zwaar suiker patiënt is en ik had het over barf en graanvrij voeren....heb het idee dat ze minimaal aan de kvv gaat: joepie!!!
Door Edelgrijsje
Lil schreef: Ja, daarom zijn onze honden nog jong en vol energie: ze zijn niet dik hahaha

En ik vind hem enorm gegroeid, echt...
Gelukkig krijgen ze bij barf zelden groeipijn, want anders zou ik het echt veel groei vinden. Dus wie is er nou gek??? Wij, we voeren geen brok....
Gisteren in de trimsalon was leuk: de eigenaresse hoorde dat haar hond zwaar suiker patiënt is en ik had het over barf en graanvrij voeren....heb het idee dat ze minimaal aan de kvv gaat: joepie!!!
Ik heb ook helemaal niet het idee dat hij groeipijn heeft, ook sneu voor dat hondje met suiker :'( hoop dat hij een beetje opknapt van vers voer
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door