Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

He nee. Hij droogt natuurlijk snel uit als hij en braakt, en diarree heeft. Fijn toch zo'n DA die meteen aan een infuus denkt? Maar dat je enorm geschrokken bent kan ik me goed voorstellen.
En dat je erom moet janken. Je had mij hier donderdag eens moeten zien toen die diarree echt bloed werd. Helemaal over de rooie was ik.
Vind ik heel normaal. Zo'n infuus en iets tegen de misselijkheid doet echt wonderen. Ik hoop dat hij straks weer wat opgeknapt is.
Ocherm. Onze duimen draaien hier.
Sterkte.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
ik kreeg net een telefoontje van de DA. Aanvankelijk dat ze dat hij opknapte, maar toch niet. Hij blijft heel slap, zakt ook door z'n voorpoten. Ze wilde nu bloedtesten doen of ik daar accoord mee was (heb toen ik net thuis was direct gebeld dat er niets gebeurt zonder overleg met mij, ik wil weten wat ze uitspoken met Rakker). Bloedtest ben ik het wel mee eens, ben benieuwd. Heb nog giardia geopperd, maar daar paste het beeld ook niet helemaal bij. Ze noemde zelf Parvo????? Zal wel komen omdat ik, toen ik naar de weilenting vroeg, aangegeven heb dat Rakker getiterd wordt voor Parvo, hondenziekte, leverziekte en er voorlopig geen enting meer inkomt.
Jeetje Dian wat een schrik allemaal en dat zo snel?
Ontzettend fijn dat je DA snel handelt en eook dat hij daar kon blijven, zodat hij onder controle was terwil jij op het werk was.
Natuurlijk moest je huilen, Rakker is toch je maatje en dan opeens is hij zo ontzettend ziek...
Hopelijk levert het bloedonderzoek snel iets op, ik ga meeduimen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door