@ ellen
ik weet niet of castratie een garantie is dat het gespetter dan over is?
Moderator: Lizzy
gemmaa schreef: Maar hier wordt op het moment ook vrolijk gespetterd, honden zijn viespeuken!Ja, ik ken dat, ik wou dat ze niet zo zwierde, dan zaten m`n bank en salontafel ook niet onderMensen kijken je in de winkel toch wel eens vreemd aan als je nieuwe meubels nodig hebt en het moet spetterverwijderbaar zijn
![]()
.
Femke schreef:Astrid heeft haar hond geloof ik eens succesvol behandeld met Traumeel.Dat doe ik nog steeds en met succes.
AstridStraver schreef: Dat doe ik nog steeds en met succes.
Nu ik het onder controle heb krijgt hij 2 Traumeel per dag en 2x 1000 mg zure vitamine C van Plantina.
Ik werd helemaal gek, het hele huis zat onder de klodders, ieder meubelstuk, de deuren, onze kleding echt alles.
Maar Borke is een lieve rustige reu en die wilden we dus niet laten castreren.
Hij had het heel erg, begon met 5 maanden al en natuurlijk heb ik van alles geprobeerd. Hij liet zich heel braaf spoelen hoor, maar tja het ging gewoonweg nooit over en hij bleef maar lekken....
audier schreef:Traumeel heb je in tabletjes en druppels (en gel, maar dat lijkt me niet van toepassing
Heee....dat is voor ons misschien ook wel een oplossingTraumeel...zijn dat pillen? En waar is dat te koop? En die vitamine c gewoon bij de supermarkt of kruidvat of niet?? Die van ons laat zich ook prima spoelen maar komt er nooit echt van af. Zeker in de zomer niet....En omdat het al zo'n watje is en helemaaaaal niet dominant of vervelend bij loopse teven wil ik hem eigenlijk ook niet laten castreren...maar zit wel met de klodders waar ik wel eens een punthoofd van krijg ???
audier schreef:Ik bestel alles via Internet, even google-en en je vind wel een leverancier.
Heee....dat is voor ons misschien ook wel een oplossingTraumeel...zijn dat pillen? En waar is dat te koop? En die vitamine c gewoon bij de supermarkt of kruidvat of niet?? Die van ons laat zich ook prima spoelen maar komt er nooit echt van af. Zeker in de zomer niet....En omdat het al zo'n watje is en helemaaaaal niet dominant of vervelend bij loopse teven wil ik hem eigenlijk ook niet laten castreren...maar zit wel met de klodders waar ik wel eens een punthoofd van krijg ???