Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ~Joke~
gemmaa schreef: tjee, en dat van een paar happen frolicdrol. Moet eerlijk bekennen dat ik vroeger frolics als beloning gaf, maar toen wist ik nog niet wat erin zat. Maar om dat nu als hele maaltijd te geven vind ik nog stommer. En dat spike nu met de gebakken peren zit is nog veel erger.
Ik gebruikte ze vroeger ook als beloning  :P De honden deden er een moord voor  :-X
Door Femke
ik gebruik ze nog steeds als beloning (dat durf ik hier best te zeggen  :P), met name voor Loebas die dat gedroogde spul maar zo-zo vindt.
Maar 3 frolicjes in de week vind ik heel wat anders dan er volledige maaltijden van maken. Ik word er ook niet gezonder op als ik iedere avond een bord chocolade eet  8)
Door ~Joke~
Ik kon van 1 frolicje ook ontzettend veel beloningen maken. Ik was trouwens vanmorgen bij de Paardendrogist en daar hadden ze van Hunter visbeloninkjes. Mooie kleine stukjes gedroogde witvis met zeewier.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door