Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Pauline
Bedankt voor jullie lieve beterschapswensen! :-*

Joris lijkt ineens wat opgeknapt. Weigerde hij in eerste instantie alle voedsel, daarnet heeft hij wat bouillon met stukje kipfilet gegeten. Hij weigert het als het rauw is, maar lichtgekookt eet hij het wel.

Bovendien rent hij weer als hij buiten is en dat is al een verbetering. We houden hem (uiteraard) heel goed in de gaten. Mocht het nodig zijn, dan zal ik geen moment aarzelen om met hem naar de DA te gaan. Op dit moment is dat, volgens ons, nog niet nodig.

@Nastasja: hij heeft zowel vrijdag, zaterdag als vandaag gepoept hoor. Gisteren eerst zijn  keurig barfdrollen en later diarree, vandaag dus omgekeerd. Ben ook al heel behoed op een verstopping, maar Joris kauwt altijd alles tot in den treure..... (wat natuurlijk niet betekent dat het niet zou kunnen gebeuren).
Door Ine
Als hij lamlendig wordt, even de temperatuur opnemen!
Ik duim, dat hij het ergste nu achter de rug heeft en straks weer de gewone Joris weer is!
Knuffels voor jullie :-* :-* :-* :-*
Door de Meiden
Hopenlijk is het morgen alweer wat verbeterd, altijd zorgelijk een ziek hondje, maar met deze dagen nog vervelender vind ik.

Beterschap voor Joris, en hou ook de temp. goed in de gaten.
Door Pauline
:-[ :-[ :-[ Ik ben niet zo'n temperatuurder...... Doe ik zelf ook nooit..... :-X

Gisteren was hij steenkoud. Heb hem lekker op schoot genomen, fleecevest van de baas over ons heen en toen ging het wel weer. Nu heeft hij mooie koele oortjes, maar voelt verder aangenaam aan.

Het klinkt misschien raar, maar op de een of andere manier voel ik heel goed of hij een normale temperatuur heeft. Tenminste dat denk ik, maar misschien kan dat wel helemaal niet.

Hij ligt nu heerlijk te slapen, heel rustig. Hoop dat hij het ergste heeft gehad en weer opknapt. Net tijdens het wandelen zagen we op het hondenuitlaatterrein een behoorlijk aantal van die dunne vieze flatsen liggen..... :-X :-X :-X :-X :-X Hij is dus niet de enige die aan de dunne is......
Door Lizzy
Pauline schreef: :-[ :-[ :-[ Ik ben niet zo'n temperatuurder...... Doe ik zelf ook nooit..... :-X

Gisteren was hij steenkoud. Heb hem lekker op schoot genomen, fleecevest van de baas over ons heen en toen ging het wel weer. Nu heeft hij mooie koele oortjes, maar voelt verder aangenaam aan.

Het klinkt misschien raar, maar op de een of andere manier voel ik heel goed of hij een normale temperatuur heeft. Tenminste dat denk ik, maar misschien kan dat wel helemaal niet.

Hij ligt nu heerlijk te slapen, heel rustig. Hoop dat hij het ergste heeft gehad en weer opknapt. Net tijdens het wandelen zagen we op het hondenuitlaatterrein een behoorlijk aantal van die dunne vieze flatsen liggen..... :-X :-X :-X :-X :-X Hij is dus niet de enige die aan de dunne is......
Ach hemeltje, arm ventje! Ik zie overigens ook overal slinger en braaksel van honden liggen, dus ik ben bang dat het heerst... Overigens, wat jij schrijft dat je heel goed voelt of je hond een juiste temperatuur heeft: ik herken dat. Dat heb ik ook. Ik voel aan mijn honden en kan je precies vertellen of ze een onder of boventemperatuur hebben. Maar, als ik vermoed dat ze koort hebben, dan meet ik dat (rectaal) wel op, want dan wil ik wel weten of we praten over verhoging, koorts of hele hoge koorts. En dan is het prettig om naar de DA te bellen en bijv. te kunnen zeggen "heb net koorts opgemeten en hij/zij heeft 39.8" (ofzo). Maar ik begrijp je dus helemaal hoor! Hee, sterkte met je menneke :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door