Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
[quote="lightning"]
braken is niet goed. als een hond meer als 3 keer braakt kan er een hoop kapot gaan. tot op heden nog niet gepoept. voel het nog steeds zitten denk niet eens dat het verteerd is maar nog steeds bot. kan aan de buitenkant voelen hoe lang het is een cm of 3
[/quote]
Als het al zolang zit, moet hij er enorm veel last van hebben en was ik toch allang naar de DA gegaan. Sorry maar zolang ermee wachten is erg voor je hond.
Timo heeft het ook een keer gehad en had steeds aandrang, hij kreunde erbij zo zielig. Ik voelde met m'n vinger en was bikkelhard de ontlasing, een hele prop die ik er uiteindelijk zelf eruit gekregen heb. Nu laat mijn hond dat gelukkig makkelijk toe maar jee wat was hij opgelucht. Nu geef ik veel orgaanvlees vooraf.
Zou toch wel snel naar de DA gaan want dit kan niet zo !!!
Door lightning
ik probeer het ook los te krijgen maar je komt niet zo ver met 1 vinger qu bewegen of vast pakken kontje is te klein voor 2 vingers denk ik. hij laat het allemaal toe dat wel
Door *Natasja*
[quote="lightning"]
braken is niet goed. als een hond meer als 3 keer braakt kan er een hoop kapot gaan. tot op heden nog niet gepoept. voel het nog steeds zitten denk niet eens dat het verteerd is maar nog steeds bot. kan aan de buitenkant voelen hoe lang het is een cm of 3
[/quote]

Misschien, maar in dit geval had ik er toch liever voor gekozen om de oorzaak aan te pakken (en dus naar de DA te gaan) in plaats van de symptomen te bestrijden  :-\
Door lightning
hij gaat ook zekers vandaag hij braakt weer dus is echt mis denk ik. en toch heeft hij daarvoor orgaanvlees gegeten zo ook lever :-\
Door *Natasja*
[quote="lightning"]
hij gaat ook zekers vandaag hij braakt weer dus is echt mis denk ik. en toch heeft hij daarvoor orgaanvlees gegeten zo ook lever :-\
[/quote]

Weet je zeker dat het door het bot komt? Heeft hij niet iets verkeerds (lees "onverteerbaars") gegeten? Aangezien het nu volgens mij 48 uur geleden is dat hij voor het laatst gepoept heeft, zou ik nu echt niet meer wachten om naar de DA te gaan. Dit kan nooit goed zijn, zolang niet poepen.
Door lightning
ik zou echt niet weten wat. hij is de hond er niet naar om iets anders te eten. op straat voor zover ik weet laat hij alles liggen maar hij gaat ook naar de DA
Door Laura2004
Ik hoop dat je inmiddels naar de dierenarts bent gegaan, want dit klinkt niet goed hoor, het lijkt me handiger als een dierenarts dit probleem oplost dan dat jij allerlei besluiten neemt....
Door Laura2004
lightning schreef: hij ligt nu met spoed onder het mes
Jeetje :( Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Door bea
Jeetje hier wordt geduimd hoor.
Door roefus
Ach, wat akelig...ik duim mee en hoop dat het helemaal goed komt.  :-*
Door roefus
lightning schreef: hoop ik ook ik mag tussen 1 en half 2 bellen
sjee...wat zul jij in spanning zitten  :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door