Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
nee, niet echt.

Ik breng Bas vrijdagochtend weg en dan kan ik hem in de middag weer ophalen; kan ik ook mooi gelijk Moby weer meenemen (mijn auto lijkt dan meer op een "ziekenwagen" ;D)
Door Ivonne
geer schreef: He bah Ivonne.... Heel veel sterkte de komende week, ik ga duimen dat de uitslag positief is!! :-*
neeej, doe dat maar niet want een positieve uitslag is volgens mij juist een foute uitslag en is een negatieve uitslag een goede uitslag
Door qyan
he yvonne, klote uitslag zeg, zeker als je het niet verwacht :-\
hoop dat de bult niet al te kwaadaardig blijkt te zijn :-*

kijk ff in mijn topic over bult wordt maar groter en dan op pagina 4.
daar heeft laurence op mij gereageerd en zijn hond heeft ook een mastyo??? (weet niet meer hoe je het schrijft gehad en leeft nog steeds!
misschien dat je aan hem het 1 en ander kan vragen.

nou sterkte alvast voor vrijdag :-*
en geef bas maar een knuffel.

gr wendy
Door sylvia
Oooo ik had dit even gemist,inderdaad even afwachten op de uitslag,maar ik kan me voorstellen dat je even helemaal in paniek raakt.
Door Mayka
Hè bah, Yvonne, zijn net de problemen met Moby zo goed als voorbij, kan je verder met Bas.

Volgens mij duurt het ongeveer 2 weken voordat de uitslag bekend is. (was bij mijn broer's hond tenminste)

Heel veel sterkte maar weer! Laten we er beste van hopen.
Door ine
Sjit Ivonne, wat vreselijk, dat je nog zo lang in gedeeltelijke onwetendheid zit!
Ik duim, dat er straks voor jullie een goede uitslag uitkomt!
Een stevige knuffel voor allebei :-* :-*
Laatst gewijzigd door ine op wo 21 apr 2004, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mister T
he gatver,wat een rot bericht,ook vanuit hier wordt geduimd dat alles goed is!!!!!
Heel veel sterkte!!!!!!!!!!!
liefs pam
Door serradomar
Jeetje Ivonne, wat :( zeg....mag natuurlijk niet discrimineren, maar baal toch nog wat extra als het om een Newfie gaat....
Wij gaan heel hard duimen dat alles goed verloopt en dat Bas straks weer helemaal gezond is !
Hij krijgt een extra knuffel van Djalo, Djenin, Britt, Bheigeir en Cuba (allemaal zwarte Newfs) en onze bruine beer Brasil !!!!!!!!

groetjes en sterkte
Marit
Door Nitus
Oh, wat een rot bericht Ivonne, daar had je helemaal niet op gerekend, hè? Veel sterkte vrijdag, en wij gaan hier voor je duimen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door