Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door madelonverschoor
Heb ik ook al geprobeerd, maar het ligt eraan waar de nagel gebroken is, bij Jay is dat vrij hoog en de nagel is lang dus het blijft pijn doen. 25€ valt best wel mee het is tenslotte het bezoek wat je betaald
Door madelonverschoor
vergat nog wat te zeggen, nagel eraf trekken heb ik nog nooit van gehoord, hier (in Frankrijk) knippen ze hem op het punt waar de nagel gebroken of gescheurd is. En nogmaals ja die 25€ het is het bezoek wat je betaald, ik doe mijn hond liever geen pijn, dat is voor de DA, Ook ik kan nog steeds zonder problemen de nagels knippen en vraag me af of ik dat nog zou kunnen als ik de nagel nu afknip en hem dus echt pijn doe.
Door Angelique
lightning schreef: kyra mijn andere teef heeft het ook gehad vandaar dat ik weet dat mijn da hem eraf trekt en daarna weer naar huis stuurd :-[ vind dat dus wat prijzig voor 25 euries. hebben mensen het hier wel eens zelf gedaan?
Wat wil je nu precies bevestigt hebben?

Jaren terug had mijn hond ook zijn duimnagel gebroken, was heel pijnlijk, maar voordat ik bij de da was had hij 'm er zelf al vanaf gevreten. Dat is de enige "doe-het-zelf" situatie die ik gezien heb.
Door *Natasja*
Nitus schreef: Om de reden die Angelique al aangaf (negatieve associatie) zou ik dit ook niet zelf willen doen. Kun je anders het nageltje niet met een pleister of seconde lijm vastplakken? Tot het nageltje vanzelf eruit groeit?
Uit ervaring met Beau weet ik dat zo'n gebroken nagel echt mega-mega-pijn doet, iedere minuscule beweging ertegen en hij gilde het uit. Tot het moment dat we naar de DA waren geweest en die het loszittende deel verwijderd had. Ik zou dus echt niet zelf gaan rommelen ermee.
Door danielle1980
mijn pyrs hebben dat wel s met de klauwen van ze.
ik haal ze er gewoon vanaf...klaar...
maar ja wij doen ong bijna alles zelf...

ow ja heel vaak bijten ze m erzelf af trouwens...
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 28 aug 2007, 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door