Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door eefje
Hoi Tinker.

ze had zelf niet echt klachten hoor,was gewoon zoals altijd maar goed ik had ook niet echt de behoefte om te gaan wachten totdat ze wel klachten gaat krijgen  natuurlijk ;)

groetjes eefje
Door eefje
nou ik geloof dat de groene prut weg is maar dan alleen de kleur want de prut is er nog wel,witte slierten bij het plassen. :-\
maar ze heeft nog een week te gaan met de AB kuur.

groetjes eefje
Door Angelique
eefje schreef: nou ik geloof dat de groene prut weg is maar dan alleen de kleur want de prut is er nog wel,witte slierten bij het plassen. :-\
maar ze heeft nog een week te gaan met de AB kuur.

groetjes eefje
Gaat goed, helder slijm is niet zo erg.
Door eefje
oh oke dan ga ik er idd maar van uit dat het aan de beterende hand is,ik vind het toch een beetje eng altijd als de beestjes wat mankeren,je hebt dan toch niet alles meer in de hand he.....

groetjes eefje
Door eefje
nou ja ik heb de da nog niet gesproken want het is ook niet elke dag zo,voornamelijk smorgens bij de eerste plas,als ze de hele nacht heeft gelegen,op de rest van de dag zien we het eigenlijk niet,al vanaf toen we het voor het eerst zagen was het alleen bij de eerste plas van de dag.

groetjes eefje
Door lightning
witte slierten horen ook niet, maar dat klinkt meer als vaginitis.... denk wel dat het wat beter is al maar de kuur is nog lang niet klaar... maar als je het zelf echt niet vertrouwt kan je altijd even bellen en vragen maar ik denk dat het echt aan de beterende hand is ;)
Door eefje
de kuur is over 4dagen pas klaar of al want ik dacht dat het nog langer zou duren ???
maar goed we bekijken het gewoon,en als het niet helemaal weg is als de kuur klaar is word het een retourtje da.

groetjes eefje
Door lightning
als het dan nog niet voor 100% goed is word het waarschijnlijk verlenging van je kuur omdat dit nooit snel overgaat. voor hoeveel dagen heb je moeten kuren? 10? over het algemeen staat hier 14 dagen voor en soms nog wel wat langer ;)
Door lightning
ok 14 dagen dus.. ik zou vrijdag sowieso even bellen als het dan nog niet goed is. als het goed is ben je dan tot en met zaterdag bezig met kuren? bellen kan geen kwaad als het vrijdag nog niet helemaal goed is en kan je het eventueel een nieuwe kuur halen als het nog niet over is ;) succes komt vast helemaal goed :D ;D
Door eefje
nou ik heb even gebeld en ik krijg nog een keer voor 14dagen clavubactin (zeg ik dat goed?)mee,omdat het toch nog niet is zoals het hoort.

Ik wil dat het helemaal weg is voor ik stop met de AB,anders niet..... :'(..

groetjes eefje
Door lightning
groot gelijk hoor... ik had al verwacht dat je het moest voortzetten de kuur.. komt wel weer goed ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door