qyan schreef: ja, je omschrijft het leukDoor 2 deuren heen gebrokken ??? ??? ???ik ben ookal ongeveer 3 dagen zo melig als de pest, dus daar kan het ook aan liggen
en ja, met een loopse teef zijn sommigen helemaal niet te houden.
de fokker van qyan heeft 2 reuen die altijd apart worden gezet indien zijn teven loops zijn.
1 van de reuen heeft hij terug genomen van 1 van zijn kopers.
die reu is dus door 4 deuren heen gebroken 2,5 jaar geleden om bij de teven te komen. was 1 grote ravage uiteraard
2 weken terug was mijn vriend bij iemand op bezoek geweest, die heeft een teefje, maar die was loops.
's avonds kwam mijn vriend naar mij toe en jawel, qyan rook de teef (die hij al eerder had geroken, maar dit was anders)
kon hem zijn nek wel omdraaien, hele avond lopen piepen, dat beest was helemaal knettergek
bij qyan werd het dacht ik al stukken minder toen hij naar de 15 maanden ging en vanaf toen werd het steeds ietsje minder.
ik weet niet of het zo werkt hoor, maar het lijkt er echt op of hij de gewone geurtjes van de lekkere kan onderscheiden.
weet iemand toevallig of dit echt zo werkt ???
en dan hebben we de mazzel dat qyan echt hard op zijn flikker krijgt van sommige teven en qyan ook echt afdruipt, gister nog in het bos
maar doet ie het echt alleen bij teven, of ook bij reuen, anders kan er ook nog een stuk dominantie bij komen kijken?
Ik zit nog steeds op dat moment te wachten dat ie behoorlijk eens op zijn flikker krijgt, maar het zijn steeds de verkeerde honden die tijdens een wandeling op hun flikker krijgen