Ik heb vanochtend nog even gebelt, het was eigenlijk zo goed als over en vannacht heb ik niets gehoort(wel de babyfoon naast het bed gehad hoor).
Ik laat het eten wel een paar minuten op kamertemperatuur komen, maar misschien kan dat nog beter, het water krijgt ze wel koud, maar dat is al een graad of tien als het uit de kraan komt op zn koudst. Ik zal eens kijken hoe ze reageert als ik haar eten langer laat staan voor ze het krijgt.
Ik had al gekeken en carnibest diabetes heeft geen koolhydraten dus kan ik dat proberen. Aan de andere kant wil ik eigenlijk liever zelf losse ingredienten proberen en zo een menu voor haar samenstellen aan de hand van wat zij het beste verdraagd.
Maargoed dat heeft de tijd, in smul zit ontsloten graan en ik heb begrepen dat dat minder allergenen bevat. Haar ontlasting is prima met smul, alleen de het 'koe' gedrag blijft wel.
De DA zei 'dan werkt dat dus gewoon niet zo bij haar' over dat ze niet kotst als ze flink gras heeft gegeten. Dus ik moet dan maar gaan moederen en zelf uitzoeken wat haar maagje dwars zit, een klein beetje gras zal ze altijd wel krijgen alleen die vraatzucht is heel erg voor haar vertering.
Maargoed je hebt gelijk, eerst maar kijken op welk temperatuurtje ze haar natje en droogje het beste aanneemt, dan kijken we weer verder. Ik kan haar voerbak wel even in een schaal warm water laten drijven om te kijken of het lauw beter gaat(dus boven kamertemperatuur).
Verder zit overigens overal graan of mais of wat dan ook in dus dat is best weer een dikke pro voor CB wat mij betreft.
Donja heeft nu 3x 50 gram op en het gaat prima, straks even 100 gram en morgen weer gewoon volle portie.
Raar eigenlijk dat ik het zo erg vind als mn hondje iets mankeert, misschien is het dat ze zo hulpeloos is en niet zoals mn kinderen gewoon kan zeggen wat er scheelt, ik weet het niet, maar ik hoop echt dat het noooooit meer gebeurt.