Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#756358
Ik heb hem vandaag geen bloed meer zien plassen (althans voor zover ik het kon volgen, want ik ga niet in vliegende galop achter 'm aan als hij in de verte z'n poot dreigt op te tillen... ::)). En hij deed ook niet meer honderd kleine plasjes, maar een paar flinke. Dat geeft de burger moed, niewaar.

Het enige dat hem nu nog dwarszit zijn z'n hormonen en een daaraan gekoppelde koppige ezelsmentaliteit wat betreft eten en drinken >:( >:( >:(.
Hertenspiervlees met een eitje en groente: hij griezelde ervan. Van de Bibi die ik voor dit soort gevallen in de vriezer heb, wilde hij dan bij god's gratie wel een beetje proberen. Maar alleen als ik hem uit de hand voerde... ::) :-X.

Wat zal ik blij zijn als mevrouw zijn moeder weer loops-af is...
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#756381
Ach gossie, arme Bruin, ik heb wel een beetje medelijden hoor met hem. Ik hoop dat Sam snel besluit haar korte rokje weer voor een tijd in de kast te hangen.
Zou wel goede therapie zijn voor dikke honden, een verdamper in het stopcontact met loopse lola feromonen en ze hebben geen honger meer  ;) .

Sterkte Bruin  :-* :-* :-*
Door Eef+Stippels
#756389
Fijn dat het alweer wat beter gaat!

Hier ook zo'n lekker stel. Yindra loops, wandor gecastreerd, maar toch in luv! Niet zo erg als voordat hij gecastreerd was, gelukkig! Maar hij probeert yindra wel steeds te verleiden door haar overal kusjes te geven en er dan langzaam op te kruipen  ::) Dat gaat yindra een stap te ver, die houdt niet van dat gevoos, dus krijgt ie flink op zijn donder.
Door Lizzy
#757138
Judith van Sam schreef: Gisteravond en van morgen de pH gemeten: resp. 7.0 en 6.5. Dus dat lijkt me niet verkeerd...
Nee, dat lijkt me ook niet verkeerd hoor Judith!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door