Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
ik ga maar naar bed... Bas ligt ook uitgebreid te slapen.

Dank jullie wel tot zover... morgenochtend zal ik wel zien hoe het gaat (tenzij hij vanacht nog wat van plan is)..
Door Ivonne
Bas is alert maar komt niet in de benen; de voorpoten willen wel maar de achterkant lukt niet.

Ik heb al gebeld voor hulp om hem omhoog te hijsen en dan maar naar de dierenarts...
Door conleeuw
Ivonne schreef: Bas is alert maar komt niet in de benen; de voorpoten willen wel maar de achterkant lukt niet.

Ik heb al gebeld voor hulp om hem omhoog te hijsen en dan maar naar de dierenarts...
oh bah, wat naar, ik hoop maar dat het niets ernstigs is, ik hoor het wel, sterkte ermee
Door doubansluna
hoe is het nu?
Ik hoop dat het beter is!!..
Is het ineens opgekomen?? of heb je het idee dat hij al langer wat instabiel is?
Ik hoop voor je dat het geen neurologische aandoening is!...

Groetjes Debbie
Door Ivonne
Ik heb Bas bij de dierenarts achtergelaten... er worden vanmiddag foto's gemaakt van zijn rug. Het is "duidelijk" dat daar iets niet goed gaat maar we weten nog niet wat. Hopelijk geven de foto's meer inzicht. Zo niet, dan moeten er foto's met contrastvloeistof gemaakt worden maar dat kan niet hier bij de DA.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door