Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
ook Bas hadden we meegenomen naar de DA vandaag en er is een biopt genomen van de bult onder zijn buik (de bult aan zijn zijkant is gewoon weggegaan en zal wel een bloeduitstorting zijn geweest nav de wandeling).

Waarschijnlijk hebben we hier dinsdag (misschien woensdag) de uitslag van. Ik verwacht geen gekke dingen maar wilde nu gewoon zekerheid omdat dat ding niet kleiner wordt, Bas heeft er overigens geen last van.
Door Nitus
Verstandig besluit Ivonne, want een bult die er na ruim 2 weken nog steeds zit en niet kleiner wordt zou ik ook niet vertrouwen. Nu maar afwachten, hè? Sterkte, gelukkig dat Bas er geen last van heeft. :)
Door Ivonne
nou het voordeel is wel dat Bas nog maar 3 jaar is en het niet erg veel voorkomt dat het dan "foute" bulten zijn; maar goed, voor alle zekerheid toch maar laten controleren. En naar aanleiding van die uitslag kijken we wel wat er verder moet gaan gebeuren.
Door tieneke
Wat vervelend allemaal zeg!
Hopelijk heb je snel de uitslag en is er niets ernstigs aan de hand ;)
Geef Bas maar een lekkere knuf van mij :-*
Door Truus
Hoi Ivonne, ik hoop zo dat het niet iets ernstigs is voor Bas.
Je laat het wel zo snel mogelijk weten he.
Groetjes Truus.
Door qyan
hoi yvonne,
hoop voor jullie dat de uitslag van de bult ook niets ernstigs is :-*

gr wendy
Door Ivonne
;) ik hoop het ook (maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het niets ernstigs is ;D)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door