Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
Leg Jane als ze weer thuis onder een dekentje, dat scheelt ook een heleboel gepiep. Vaak kunnen ze na een operatie hun lichaamstemperatuur moeilijk op peil houden.

En sterkte met het wachten, het gaat helemaal goed komen! :-*
Ga ondertussen wel ff duimen, dat kan nooit kwaad ;).
Door *Natasja*
Benthe wilde 2 dagen na haar operatie al weer mee naar het strand, en was hevig verontwaardigd toen ze dat niet mocht.

Hoe laat mag je bellen?
Door Charlie Angel
Nitus schreef: Leg Jane als ze weer thuis onder een dekentje, dat scheelt ook een heleboel gepiep. Vaak kunnen ze na een operatie hun lichaamstemperatuur moeilijk op peil houden.

En sterkte met het wachten, het gaat helemaal goed komen! :-*
Ga ondertussen wel ff duimen, dat kan nooit kwaad ;).
Dekentje ligt al klaar. ;)

@ Natasja; ik mag tussen 1 en half 2 bellen, dan hoor ik hoe het gegaan is en wanneer ik haar mag halen.
Zit dus ook de klok vooruit te kijken. :-[
Door Nitus
Bernie schreef: Dekentje ligt al klaar. ;)
Braaaaaafffff, koekjeerin
@ Natasja; ik mag tussen 1 en half 2 bellen, dan hoor ik hoe het gegaan is en wanneer ik haar mag halen.
Zit dus ook de klok vooruit te kijken. :-[
Misschien kun je beter stom gaan l*llen op BP, dan vliegt de tijd vooruit ;-).
Door Charlie Angel
Nitus schreef: Braaaaaafffff, koekjeerin
Misschien kun je beter stom gaan l*llen op BP, dan vliegt de tijd vooruit ;-).
Zit ook braaf de hele bar te lezen nu. :D
Door Angelique
Bernie schreef: Bedankt. :-*

Heb haar net achtergelaten daar, dus nu maar afwachten wanneer ik haar kan halen.

@Angelique; ze zijn natuurlijk ook wel een beetje zielig he. ;)
Kijken of Jane ook alweer zo snel de oude is, wordt leuk om haar rustig te houden dan. ::)
Heb jij haar ook 10 dagen lijnrust gegeven?
Uh nou nee, ze lopen hier in en uit en ik moet haar gewoon af en toe uit het feestgewoel halen en opbossen in het kantoor ofzo.
Maar mocht ik normaliter het bos opgaan e.d. dan zou ik haar wel lijnrust geven.
Oesjie heeft hier naderhand nog het meest "last" gehad van haar erg kale buik. Dat voelde blijkbaar wel heel raar aan. ;D
Door Ine
Het is bijna tijd om te bellen! ;)
Nina was na 2 dagen ook weer de oude, dus we duimen voor jou, dat dat met Jane ook zo is! :-* :-*
Door Charlie Angel
Ik mag haar om 15.00 uur gaan halen. :)

Dan breng ik Mike en Barney even lekker naar Ed op zijn werk, kan Jane eerst even rustig thuiskomen zonder die nieuwsgierige snuffelaars.
Door *Natasja*
Bernie schreef: Ik mag haar om 15.00 uur gaan halen. :)

Dan breng ik Mike en Barney even lekker naar Ed op zijn werk, kan Jane eerst even rustig thuiskomen zonder die nieuwsgierige snuffelaars.
Wat fijn! Dat is al over 10 minuutjes
Door roefus
Ow, sorry sorry, ik lees dit nu pas.

Maar ik begrijp dat de ingreep gelukt is; je gaat Jane dadelijk ophalen.
Veel knuffels voor de grote meid, verwen haar maar lekker  :-* :-* :-*
Door Charlie Angel
Nou, mijn meisje is gelukkig weer thuis, maar de operatie is iets anders gelopen dan gepland. :-\
Jane had als pup al een navelbreukje, dit zag je als bultje op haar buik. De da (oude) dacht dit ook altijd, maar nu ze haar openmaakten bleek het een abces. Deze moest dus eerst helemaal weggehaald worden en daarna alles weer steriel gemaakt worden. Toen steriliseren; dit werd een volledige, want de baarmoeder zag er niet zo netjes uit, bevatte veel vocht ofzo (weet het niet meer precies, want kreeg iets te veel info in 1 keer  :-[)
Dus ook de baarmoeder is verwijderd (hier was ik ook al een beetje bang voor, weet niet waarom, maar was een gevoel), de operatie duurde dus een heel stuk langer dan gepland.
Weet nu wel dat ik blij ben dat we haar hebben laten helpen, maar het herstel zal nu iets langer duren.
Maar alles was goed gegaan, dus we gaan er maar vanuit dat ze ook goed hersteld.
Maandag wel nog even op controle.
Ze ligt nu heerlijk onder een dekentje op haar plek, duffig en af en toe een beetje piepen. Heb al een tijdje lekker bij har gezeten. :-*
Door 202Spots
Toch wel goed dat ze dit nu hebben ontdekt en er gelijk wat aan gedaan hebben!
Ik denk dat Jane er zelf minder last van zal hebben dan jij!! :D
Verwen haar maar lekker hoor,dan voel je zelf ook beter!!
Knuffies voor je girl  :-*:-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door