Femke schreef: ik herken het precies allemaal wat je beshrijft.... Ik heb ook al zo vaak op het punt gestaan om Sunday eens helemaal binnenstebuiten te laten keren omdat ik het gevoel had dat er 'iets' met hem was, maar net als ik een afspraak wil maken bij de Da kikkert hij weer op.ja precies klinkt heel bekend dit alles, alleen geen ogen prut en nog geen bekstinkerd.
Het zijn geen conrete dingen, maar net wat jij ook zegt, beetje sloom, beetje uit z'n hum, beetje troep uit zijn ogen, beetje mottige vacht, beetje uit zijn bek stinken, maar niet direct iets aanwijsbaars.
Sunday kan dan 's ochtends ook zo onwijs traag een heel eind achter je aan sjokken als je met ze naar buiten gaat. En 3 dagen later is er niks meer aan de hand, dan weet hij niet hoe hard hij moet rennen.
Hoe oud is Chasey?
Chasey is nu ruim 7,5 jaar, wordt 1 aug 8.
Hij heeft al 4 dagen ook weer last van jatteritis (oftewel ik pak alles wat ik denk dat eetbaar is van tafel of aanrecht)
Ook al heel lang niet gehad.
Tja en dan die bult he die van bultje naar toch wel bult is gegroeid in 1,5 maandje tijd, dat zit me dus het meeste niet lekker