Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
Femke schreef: ik herken het precies allemaal wat je beshrijft.... Ik heb ook al zo vaak op het punt gestaan om Sunday eens helemaal binnenstebuiten te laten keren omdat ik het gevoel had dat er 'iets' met hem was, maar net als ik een afspraak wil maken bij de Da kikkert hij weer op.
Het zijn geen conrete dingen, maar net wat jij ook zegt, beetje sloom, beetje uit z'n hum, beetje troep uit zijn ogen, beetje mottige vacht, beetje uit zijn bek stinken, maar niet direct iets aanwijsbaars.

Sunday kan dan 's ochtends ook zo onwijs traag een heel eind achter je aan sjokken als je met ze naar buiten gaat. En 3 dagen later is er niks meer aan de hand, dan weet hij niet hoe hard hij moet rennen.

Hoe oud is Chasey?
ja precies klinkt heel bekend dit alles, alleen geen ogen prut en nog geen bekstinkerd.
Chasey is nu ruim 7,5 jaar, wordt 1 aug 8.
Hij heeft al 4 dagen ook weer last van jatteritis (oftewel ik pak alles wat ik denk dat eetbaar is van tafel of aanrecht)
Ook al heel lang niet gehad.
Tja en dan die bult he die van bultje naar toch wel bult is gegroeid in 1,5 maandje tijd, dat zit me dus het meeste niet lekker
Door Angelique
Hé bah Jol, wat vervelend al deze vage klachten. Ik denk zeker dat het een goed idee is om 'm even goed na te laten kijken. Sterkte voor jullie en big hug voor Chasy (en neem er zelf ook maar eentje)
Door Ine
Jakkie Jol, wat naar!! :-\
Merk je aan Pim ook iets? Want soms zie je aan de andere hond, of er iets ergs is. Pim is een gevoelige hond, die er dus op zou kunnen reageren.
Knuffel voor Chasey en ik hoop, dat je morgen allemaal goede berichten krijgt! :-* :-*
Door Femke
ik zou inderdaad in elk geval die bult laten aanprikken, liever ga ik 3 keer voor niks naar de DA dan één keer te laat.

Sterkte ermee, en een dikke beterschaplebber van Sunday  ;)
Door Jolly
Ine schreef: Jakkie Jol, wat naar!! :-\
Merk je aan Pim ook iets? Want soms zie je aan de andere hond, of er iets ergs is. Pim is een gevoelige hond, die er dus op zou kunnen reageren.
Knuffel voor Chasey en ik hoop, dat je morgen allemaal goede berichten krijgt! :-* :-*
Nee Pim doet niet anders dan anders, behalve megasnurken.
Peter zei al : hum bijna 2 jaar , dan is de garantie verlopen zeker."  ;D :D
Door Jolly
Femke schreef: ik zou inderdaad in elk geval die bult laten aanprikken, liever ga ik 3 keer voor niks naar de DA dan één keer te laat.

Sterkte ermee, en een dikke beterschaplebber van Sunday  ;)
Inderdaad ik ben totaal geen Da renner, is ook nooit echt nodig geweest, maar met bultjes en wat ik hier er allemaal al over gelezen had ben ik dus zo mega voorzichtig geworden en nu met deze klachten erbij, was dat de druppel.
Door Fido
Jolly schreef: tnx voor je uitleg, heb het gelezen en ook meteen gekeken op verkooppunten laat het nou in ons dorpie verkrijgbaar zijn bij de Dadrogist.
Maandag na het consult kan ik dat dus mooi even halen.
Je hoeft niet naar de drogist hoor als het nodig is, wij hebben het ook op de plank staan ;)
Door Jolly
Fido schreef: Je hoeft niet naar de drogist hoor als het nodig is, wij hebben het ook op de plank staan ;)
hihi waarom denk je dat ik schreef dat ik pas NA het consult zou gaan, dacht namelijk wel dat jullie het zouden hebben.
Door Ine
Jolly schreef: Nee Pim doet niet anders dan anders, behalve megasnurken.
Peter zei al : hum bijna 2 jaar , dan is de garantie verlopen zeker."  ;D :D
Je mag hem gratis terugbrengen hoor 8)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door