Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door K&D
Oj, zielig hoor. Beterschap met Joris. Hopelijk is het gewoon een virusje en gaat het snel weer over.
Als hij niet opknapt, hoppa, even naar de DA met hem. Wanneer hebben wij gewandeld? Vrijdags he? Volgens mij was Dubhe toen al weer beter, maar je weet maar nooit.....
Door Bianca75
Hee Pauline, dat klinkt niet zo lekker zeg. Houdt hem maar goed in de gaten, je hebt gehoord hoe het met onze Rico is gegaan. Ik wil je niet verder ongerust maken hoor, maar het kan heel hardnekkig zijn. Natuurlijk weet ik dat je goed voor hem zult zorgen, veel beterschap voor de kleine man.
Door Pauline
Hij heeft vannacht geen diarree meer gehad en ook niet overgegeven. Vanochtend tijdens de wandeling was hij, net als altijd, vrolijk en wierig. Thuisgekomen heeft hij een stukje paardenvlees en een half lamsribje gegeten en ligt nu weer te pitten op de bank.

Het lijkt me dat hij alweer wat opknapt, omdat hij ook weer eten wilde. Gisteren was alles wat je hem voorhield: JAKKIE BAH!!!!
Door - Judith -
Hè gelukkig voor die kleine man (en voor jullie natuurlijk :P). Zie je wel dat bij de baas in bed slapen een uitstekend medicijn is... :D ;) :)
Door Pauline
Judith van Sam schreef: Hè gelukkig voor die kleine man (en voor jullie natuurlijk :P). Zie je wel dat bij de baas in bed slapen een uitstekend medicijn is... :D ;) :)
Ahum..... hij wilde vannacht beneden slapen en niet mee naar boven..... :o ::) :-X Hoezo eigenwijze teckel? :D
Door Pauline
Bajka schreef: Die arme Joris, geef hem maar een dikke knuffel en Joep ook ;)
:-* :-* :-* terug zegt ie nu. Kun je zien dat het toch een beetje de goede kant opgaat!
Door Bianca75
Wat ben ik blij dat Joris weer aan de beterende hand is. Een hele dikke knuffel voor de kleine man en natuurlijk ook voor zijn grote broer. :-* :-*
Door Pauline
Ach nu is mijn kleine menneke opgeknapt en nu begint mijn grote menneke over te geven.... :( :( :( Zal wel aangestoken zijn. :-\
Door Nitus
Ach arme Joep. Hopelijk neemt ie een voorbeeld aan Joris en is ie overmorgen weer helemaal de oude. Knuffels voor beide heren :-*.
Door Netty
het is dus een virus........je kon erop wachten, geef die jongens maar een knuf, want ze voelen zich ziek, en bij Teckels geldt het dubbel, want die hebben ook nog eens last van hun drama gen ::)
Door Sanyo
O, die Joep vond vast dat hij aandacht tekort kwam.....dus bij deze ook knuffels voor hem, hopenlijk is het bij hem ook snel weer over! :bigarmhug:
Jory heeft het ook gehad, en kreeg het een week later weer (niet spugen trouwens). Sanne heeft tot nu toe gelukkig nergens last van.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door