Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Monique
[quote="Erna"]
Ik denk dat het belangrijker is om de hond eerst over te zetten op een normale voeding --> rauw ipv brokken. En dan een loopsheid afwachten om te zien wat er gaat gebeuren. Honden met epilepsie hebben vaak baat bij een rauw dieet en hun aanvallen verminderen meestal. Het kan best zijn dat de hond met een rauwe voeding geen aanvallen meer laat zien. Castreren kan altijd nog.
[/quote]

Is inderdaad waar. Vienna is erg opgeknapt nadat ik ze heb overgezet. En voor mij zal altijd de hamvraag blijven waarom ze vorig jaar geen aanval heeft gehad: - of dat ik ze niet volledig heb laten enten, - of dat ik rond dezelfde tijd ben overgestapt op rauw ???
Door Erna
[quote="trimsalon"]
Is inderdaad waar. Vienna is erg opgeknapt nadat ik ze heb overgezet. En voor mij zal altijd de hamvraag blijven waarom ze vorig jaar geen aanval heeft gehad: - of dat ik ze niet volledig heb laten enten, - of dat ik rond dezelfde tijd ben overgestapt op rauw ???
[/quote]

Ow, ik denk beide. Vaccinaties zijn nu eenmaal niet echt vriendelijk voor honden en met brokjes krijgen ze ook tal van chemische verbindingen binnen die niet lekker werken. Ik denk zeker dat beide epileptische aanvallen kunnen triggeren.

Barfplaats wordt gesponsord door