Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fenja
Wendy en Kiki schreef: Wij hadden voor onze boxer een soort nekkraag/spalk. Hiermee kunnen ze niet bij de wond komen, maar wel alles om hun heen zien.
Alleen het nadeel hiervan is dat er een kleine ondersteuning onder de kin zit, waardoor ze slecht kunnen bukken om bv te eten.
Dit klinkt idd wel beter dan een kap. Waar hadden jullie die kraag vandaan, via de da?
Door ~Joke~
Fenja schreef: Ok dus Penny kan eigenlijk nauwelijks bot verdragen (heel dan). Ik wordt er wel wijzer van zoiets te horen, want die beschrijving zoals jij die geeft van de eerste keer bij Penny zo zag het er bij Fenja ook uit. Maar ik dacht echt dat het geen bot kon zijn. Maar jou ervaring leert dus wel wat anders. Ik voer iniedergeval voorlopig kleine porties carnibest over meerdere keren van de dag verdeeld.
Maar goed dat jij het nu weet bij Penny! Want 2x zo'n operatie is geen pretje!! Ik hoef het ook niet meer mee te maken, ik ben echt een watje wat dat aangaat.
De tweede keer was idd dramatisch  :-\ en dat terwijl ik steeds zo voorzichtig was geweest: hertenwervel met heel veel vlees en beperkt knagen.
Beterschap met Fenja!
Door Fenja
Joke Miedema schreef: De tweede keer was idd dramatisch  :-\ en dat terwijl ik steeds zo voorzichtig was geweest: hertenwervel met heel veel vlees en beperkt knagen.
Beterschap met Fenja!
Dat geloof ik dat het dramatisch was :(
En dankje m'n meisje is gelukkig al wel levendig  :)
Door 202Spots
Ik heb deze nekband gemaakt,en 't werkt goed!De hoofd kan alle kanten draaien,maar niet naar beneden om ergens te bijten.
Afbeelding
Success
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door