Barney heeft er toen hij 1 was ook een gehad op zijn poot.
Die is ook vanzelf weggegaan.
Moderator: Lizzy
Dorothea2 schreef: Ik ook niet. Je ziet er niks meer van hè, als het weg is?Nee, je ziet er totaal niks meer van, als ze eenmaal weg zijn. Het zijn rare dingen, die hystiocitoma's. Kan me trouwens herinneren dat Cynthia van Noor dat ding wel heeft weg laten halen, maar ik weet alleen niet meer precies waarom ze dat advies nou had gekregen... Maar Elise, misschien kun je haar dat vragen!
Bovendien kan het niet uitzaaien.
Ik help op afstand wel met wegkijken van die gekke puist.
Elise schreef: Pffft net met lood in m'n schoenen een afspraak gemaakt om het weg te laten halen, dinsdagmorgen. Ik ben er nu al zenuwachtig voorAahh gos, arme Phoebe
Phoebe heeft het histiocytoma steeds open liggen, ze raust door de bosjes en door sloten en dan haalt ze het open, komt er viezigheid in, het ziet er gewoon niet rustig uit. Advies was om haar aan de lijn uit te laten, maar dat zie ik me geen 3 tot 6 maanden doen. Dus hebben we besloten het weg te laten halen. Maar ik heb er wel een knoop in m'n buik van, ons kleine meisje onder zeil, bah. Gelukkig mag ik erbij blijven tot ze slaapt.
Elise schreef: Pfffft net Phoebe weg gebracht, dat achter laten is altijd het moeilijkstAhhh meis toch! Kl*te he.... Maar het komt helemaal goed hoor, echt! Ik heb een kaarsje aangestoken voor jullie beide
Maar ze was helemaal weg toen ik weg ging en over twee uur kan ik bellen wanneer ik haar op mag halen, ik kan niet wachten!