Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Dorothea2 schreef: Ik ook niet. Je ziet er niks meer van hè, als het weg is?
Bovendien kan het niet uitzaaien.

Ik help op afstand wel met wegkijken van die gekke puist.
Nee, je ziet er totaal niks meer van, als ze eenmaal weg zijn. Het zijn rare dingen, die hystiocitoma's. Kan me trouwens herinneren dat Cynthia van Noor dat ding wel heeft weg laten halen, maar ik weet alleen niet meer precies waarom ze dat advies nou had gekregen... Maar Elise, misschien kun je haar dat vragen!
Door Elise
Pffft net met lood in m'n schoenen een afspraak gemaakt om het weg te laten halen, dinsdagmorgen. Ik ben er nu al zenuwachtig voor :-\

Phoebe heeft het histiocytoma steeds open liggen, ze raust door de bosjes en door sloten en dan haalt ze het open, komt er viezigheid in, het ziet er gewoon niet rustig uit. Advies was om haar aan de lijn uit te laten, maar dat zie ik me geen 3 tot 6 maanden doen. Dus hebben we besloten het weg te laten halen. Maar ik heb er wel een knoop in m'n buik van, ons kleine meisje onder zeil, bah. Gelukkig mag ik erbij blijven tot ze slaapt.
Door *Dorothea*
Elise schreef: Pffft net met lood in m'n schoenen een afspraak gemaakt om het weg te laten halen, dinsdagmorgen. Ik ben er nu al zenuwachtig voor :-\

Phoebe heeft het histiocytoma steeds open liggen, ze raust door de bosjes en door sloten en dan haalt ze het open, komt er viezigheid in, het ziet er gewoon niet rustig uit. Advies was om haar aan de lijn uit te laten, maar dat zie ik me geen 3 tot 6 maanden doen. Dus hebben we besloten het weg te laten halen. Maar ik heb er wel een knoop in m'n buik van, ons kleine meisje onder zeil, bah. Gelukkig mag ik erbij blijven tot ze slaapt.
Aahh gos, arme Phoebe  :-* :-* Een dalmaat een half jaar aan de riem houden vind ik erg onvriendelijk, dan lijkt weghalen me toch een beter plan. Veel sterkte.
Door Lizzy
Ach hemeltje, ja, wat een ellende.... Maar joh, Phoebe is een jonge sterke meid en ze merkt echt weinig van zo'n roesje hoor! Ze is zo weer boven-Jan (maar ik begrijp je zorg hoor :-*!)
Door *Natasja*
Ik lees dit nu pas, volgens mij is het hetzelfde als wat Benthe op haar elleboog had zitten. Ik heb het weg laten halen om dat het in korte tijd snel groeide en ze toch onder narcose moest ivm haar sterilisatie. Het is idd best lastig met genezen vanwege de beweeglijkheid op die plek, maar bij Benthe was het met 10 dagen keurig dicht hoor. Ze mocht toen weer gewoon rennen en vliegen. Veel sterkte, ik snap dat je er tegen op ziet.  :-*
Door Elise
Pfffft net Phoebe weg gebracht, dat achter laten is altijd het moeilijkst :-\
Maar ze was helemaal weg toen ik weg ging en over twee uur kan ik bellen wanneer ik haar op mag halen, ik  kan niet wachten!
Door Lizzy
Elise schreef: Pfffft net Phoebe weg gebracht, dat achter laten is altijd het moeilijkst :-\
Maar ze was helemaal weg toen ik weg ging en over twee uur kan ik bellen wanneer ik haar op mag halen, ik  kan niet wachten!
Ahhh meis toch! Kl*te he.... Maar het komt helemaal goed hoor, echt! Ik heb een kaarsje aangestoken voor jullie beide :-*! (voor het baasje is zoiet altijd nog erger als voor de hond).
Door Elise
Net gebeld en het is allemaal goed gegaan!! Bultje was netjes verwijderd en ons meisje was alweer wakker. Ze lag rustig rond zich heen te kijken. Na 3-en mag ik haar halen. Echt lekker hoor, zo'n telefoontje, wat een opluchting!! Ook al was het maar een kleine ingreep, toch vond ik het bere-spannend. Bedankt voor het duimen!
Door *Natasja*
Fijn om te horen dat het allemaal goed gegaan is! Geef haar straks maar een dikke knuffel  :-*
Door Lizzy
He fijn dat alles achter de rug is! Nog maar twee uurtjes, mag je haar halen! Veel knuffels voor Fieps!
Door Femke
fijn hoor dat het goed is gegaan. Geef haar straks maar een lekkere knuffel als je haar gaat ophalen  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door