Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
weet je wat, ik denk altijd zo.....als ze nog loops zijn, en de boel zou gaan ontsteken, dan is er nog geen reden tot paniek, de troep kan er immers wel uit... de grote "gevaar" is als de baarmoederhals is gesloten (loopsheid is over)  en er zit een ontsteking waarvan de afvalproducten niet meer weg kunnen, maar dit is hier zeker niet het geval. Ik vindt persoonlijk dat de lucht van een ontstoken baarmoeder dusdanig is dat je vanzelf wel ga denken dit klopt echt niet, het is meer dan alleen maar een beetje weeig oud bloed lucht. Ik denk dat jij gewoon een "welriekende" teefje heb  ;)
Door Jojo
Bedankt allemaal, ik ben wel redelijk gerust nu :). Ik kan reu en teef nu weer zonder gehannes bij elkaar hebben, de drift is bij beiden redelijk afgenomen. Het bloeden is ook weer minder en de geur ook :)
IK denk dat de loopsheid nu echt wel op het einde loopt, het is nu donderdag en heeft ze er 19/20 dagen opzitten dus dan mag ik er wel van uit gaan dat het na het weekeind allemaal weer over is toch?!
Ongeveer van de 13e tot en met de 17e dag was ze ´dek rijp´, das best laat niet?! Loopt dan de loopsheid ook automatisch wat wat uit of maakt dat niet uit ???
Door conleeuw
Jojo schreef: Bedankt allemaal, ik ben wel redelijk gerust nu :). Ik kan reu en teef nu weer zonder gehannes bij elkaar hebben, de drift is bij beiden redelijk afgenomen. Het bloeden is ook weer minder en de geur ook :)
IK denk dat de loopsheid nu echt wel op het einde loopt, het is nu donderdag en heeft ze er 19/20 dagen opzitten dus dan mag ik er wel van uit gaan dat het na het weekeind allemaal weer over is toch?!
Ongeveer van de 13e tot en met de 17e dag was ze ´dek rijp´, das best laat niet?! Loopt dan de loopsheid ook automatisch wat wat uit of maakt dat niet uit ???
nou wil ik jou niet de schrik op de lijf jagen, maar ik zou ze echt niet samen laten, de dekrijpe dagen is een ongeveer, min of meer, theoretisch verhaal, er zijn genoeg teven die ruim voor of nog ruim na de theoretische dekrijpe periode gedekt kunnen worden en graag zelfs, dus..... het is niet een garantie, onze Dot houdt zich ook niet aan soortgelijke afspraken met een kalender........dus......... ik zou ze zeker niet samen laten ;)
Door Jojo
Joey heeft geen nootjes meer hoor ;)
Maar dat heeft hem er al die tijd niet in belemmerd toch verliefd op haar te worden want het was deze periode erg slecht gesteld met zn eetlust en en hij wou ook maar al te graag doen alsof hij nog een echte vent is :wiggle:
Door conleeuw
Jojo schreef: Joey heeft geen nootjes meer hoor ;)
Maar dat heeft hem er al die tijd niet in belemmerd toch verliefd op haar te worden want het was deze periode erg slecht gesteld met zn eetlust en en hij wou ook maar al te graag doen alsof hij nog een echte vent is :wiggle:
oh, ok, nee dan heb ik niets gezegd  ;D
Door Happy Tail
weer even over het geurtjes verhaal.
Baya ruikt echt wel wat meer naar hond als ze in de helft van het verhaal zit. En helemaal als ze een beetje natgeregend is..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door