Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

*Karin schreef: Noël vind het heerlijk, die heeft net de portie van Dewi gejat ...........
Alleen hij is helemaal NIET bang voor het vuurwerk.
Ben benieuwd hoe lang we kunnen uitslapen.
Alles ligt nu binnen "onder zeil" ............
Ik hoop, dat het morgenochtend bakstenen regent, dan wordt er tenminste niet veel geknalt.  ;)
ik betrap mezelf ook dat ik hoop op regen morgen ;)voor dezelfde reden
Door Twiz
We willen nooit regen, maar gaan nu massaal een regendans uitvoeren  om het maar met bakken naar beneden te laten vallen morgen!!

Ik heb Twizzle vandaag ook maar twee keer een advokaatje gegeven, ze vindt het heerlijk, ook al zo'n zuipschuit. Nou vond ik haar wel heerlijk relaxt maar als ik lees hoeveel jullie geven begrijp ik het wel.  Dat arme beest heeft morgen waarschijnlijk een kater.
Ik heb een "plasje" in de voerbak gedaan met een doorsnede van een centimeter of tien, dat is meer als een paar eetlepels, maar ze is dan ook 36 kilo.
Ik dacht ze weegt de helft van een volwassen advokaat gebruiker dus kan ik haar ook wel een half glas geven, oeps......Als ze morgen niet al te katterig is krijgt ze gewoon weer lekker haar neut. Kan het eigenlijk veel kwaad als ze wat te diep in het glaasje kijken, honden zitten tenslotte toch anders in elkaar als mensen.
Voor de zekerheid.....Rescue Remedy bevat ook alcohol....maar daar geef je 4 druppels van....
op elke ander "Giftig voor honden" lijsten, staat alcohol ook vermeld.
Op deze o.a.
- Alcohol and pets do NOT mix.  Place unattended alcoholic drinks where pets cannot reach them.  If ingested, the animal could become very sick and weak and may go into a coma, possibly resulting in death from respiratory failure.
http://www.aspca.org/site/PageServer?pa ... ess_112905

Do not give your dog sips of any alcoholic beverage. Ingestion can lead to injury, disorientation, sickness, urination problems or even coma or death from alcohol poisoning. Some dogs may be attracted to alcoholic drinks so don't leave one setting where a dog can reach it.
http://mooreshaven.com/pets/dogs/safety ... slist.html
Dus .....wees voorzichtig!
Laatst gewijzigd door mahuni op zo 31 dec 2006, 02:06, 1 keer totaal gewijzigd.
202spots schreef: Voor de zekerheid.....Rescue Remedy bevat ook alcohol....maar daar geef je 4 druppels van....
op elke ander "Giftig voor honden" lijsten, staat alcohol ook vermeld.
Op deze o.a.
- Alcohol and pets do NOT mix.  Place unattended alcoholic drinks where pets cannot reach them.  If ingested, the animal could become very sick and weak and may go into a coma, possibly resulting in death from respiratory failure.
http://www.aspca.org/site/PageServer?pa ... ess_112905

Do not give your dog sips of any alcoholic beverage. Ingestion can lead to injury, disorientation, sickness, urination problems or even coma or death from alcohol poisoning. Some dogs may be attracted to alcoholic drinks so don't leave one setting where a dog can reach it.
http://mooreshaven.com/pets/dogs/safety ... slist.html
Dus .....wees voorzichtig!
Dat is mischien wel zo, maar van de pilletjes die je bij de dierenarts krijg kan ook van alles mis gaan met honden.... en het gewoon zo laten voor super angstige honden is wat mij betreft ook niet aanvaardbaar.... dus, ik heb Dot wel advocaat gegeven, daar werd ze zeker niet ziek van hooguit een beetje relaxed, maar ook dat was niet voldoende. Dot heeft gister avond toch nog vuurwerk pilletje gehad, het was toen wel te doen, maar ze was niet echt relaxed. Volgend jaar moet ik maar even kijken hoe ik het dan aanpak.
conleeuw schreef: Dat is mischien wel zo, maar van de pilletjes die je bij de dierenarts krijg kan ook van alles mis gaan met honden....
Ieder moet zelf besluiten wat je geeft Con, ik maak dan liever de keus tussen 4 druppels Rescue Remedy,dan advocaat, bier of jenever....en kan alcohol ook niet met medicijn van de DA vergelijken...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door