Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
Xada schreef: Ze is nog nooit tegen rabiës geent.
kijk, ik vindt het moeilijk, als een hond zoals Jazz vorig jaar tegen rabies is ingeent, niet met nobivac maar met vanguard die niet voor 3 jaar geregistreerd is...... maar wel zeker 3 jaar werkzaam is dan kan ik mij enigsinds !!  indenken dat een da dan zeg, weet je wat, ik vergis mij even in de datum of zo iets, maar als een hond nog nooit ingeent is geweest...... dan weet ik het zo net nog niet. Ik weet niet of ik dat zou willen,  maar goed ik kan makkelijk praten, het is mijn situatie en mijn hond en mijn dierenarts niet ;)
Door Lizzy
Ik zou deze hond nevernooitniet tegen rabies enten. Absoluut niet. Dat is vragen om problemen.

Enne: dierenartsen enten iedere klip-klap ongezonde honden. Eerder regel als uitzondering.
Door Xada
Lizzy schreef: Enne: dierenartsen enten iedere klip-klap ongezonde honden. Eerder regel als uitzondering.
De mijne dus gelukkig niet.
Door Xada
Lizzy schreef: Dan vormt de jouwe dus de uitzondering.
Gelukkig wel, er zijn veel DA praktijken dichter in de buurt van mijn woonplaats, maar ben zeer tevreden met deze er rijdt hier graag een stukje verder voor.
Door Lizzy
Xada schreef: Gelukkig wel, er zijn veel DA praktijken dichter in de buurt van mijn woonplaats, maar ben zeer tevreden met deze er rijdt hier graag een stukje verder voor.
Ik geef je groot gelijk. Hoe staat je DA tegenover vers? Want nou word ik nieuwsgierig ;D!
Door Xada
Mijn DA was er voor dat ik vers vlees voer, maar vond wel dat er groente bij moest zitten. Toen ik vertelde dat dat ook het geval was was het prima.
Door Lizzy
Xada schreef: Mijn DA was er voor dat ik vers vlees voer, maar vond wel dat er groente bij moest zitten. Toen ik vertelde dat dat ook het geval was was het prima.
En waar zit jouw DA? ;D ;D ;D
Door Xada
Drente/Friesland, als je het precies wil weten stuur me dan even een pb, omdat er toch wat in staat wat niet helemaal volgens de regeltjes is.  ;)
Door Lizzy
Xada schreef: Drente/Friesland, als je het precies wil weten stuur me dan even een pb, omdat er toch wat in staat wat niet helemaal volgens de regeltjes is.  ;)
Mmmm, helaas veel te ver bij mij uit de buurt. Maar, misschien is deze DA goed om toe te voegen aan het pro-vers dierenartsen lijstje in de Barfplaats bieb?
Door Xada
Wat is pro-vers. Hij staat niet afwijzend (zeker niet) tegen vers, maar verkoopt ook dieetbrokken etc. en vind hem daarom niet echt in het lijstje thuis horen, of ga ik dan weer te ver.
Ik heb ook niet het advies gekregen om vers te gaan voeren, maar toen ik het vertelde stond hij er positief tegenover.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door