Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Sanyo
Lizzy schreef: Slipper Elm is boombastmeel. Dat kun je gebruiken bij darmproblemen (als diarree).

Daar heb in laast ook al wat over gelezen.
Aangezien Sanne "moeilijke" darmen heeft door auto-immuun problemen.
Ze is op het moment gelukkig zonder medicatie, ik geeft haar wel enzymen ter ondersteuning van de spijsvertering.
Ik denk er over om dat ook eens te proberen. Hoe zijn bij jouw de resultaten  met het gebruik ervan?
En van welk merk heb je het?
Door Lizzy
Sanyo schreef: Daar heb in laast ook al wat over gelezen.
Aangezien Sanne "moeilijke" darmen heeft door auto-immuun problemen.
Ze is op het moment gelukkig zonder medicatie, ik geeft haar wel enzymen ter ondersteuning van de spijsvertering.
Ik denk er over om dat ook eens te proberen. Hoe zijn bij jouw de resultaten  met het gebruik ervan?
En van welk merk heb je het?
Ik heb Slippery Elm van de Tuinen. De resultaten zijn wisselend. Over het algemeen heb ik het idee dat het niet zo heeeeel veel doet. Of nee, laat ik het anders zeggen: volgens mij is de werking heel mild.
Door Sanyo
Ik denk dat het toch maar een keertje ga proberen.
Wie niet waagt......je weet maar nooit! 8)
Moet ik alleen een keer naar de Tuinen, die zit hier nl niet echt in de buurt.
Door Lizzy
Sanyo schreef: Ik denk dat het toch maar een keertje ga proberen.
Wie niet waagt......je weet maar nooit! 8)
Moet ik alleen een keer naar de Tuinen, die zit hier nl niet echt in de buurt.
Volgens mij is het ook goed via Internet te bestellen bij sanavesta!
Door Borke
Geinspireerd door de lijstjes in dit onderwerp zoek ik nu een adres waar ik een aantal van deze zaken via internet kan bestellen.
Nadeel van internet is natuurlijk dat je voor iedere winkel weer verzendkosten moet betalen, dus liefst heb ik alles van 1 adres.

Wie heeft een goed adres voor mij?
Door Angelique
AstridStraver schreef: Geinspireerd door de lijstjes in dit onderwerp zoek ik nu een adres waar ik een aantal van deze zaken via internet kan bestellen.
Nadeel van internet is natuurlijk dat je voor iedere winkel weer verzendkosten moet betalen, dus liefst heb ik alles van 1 adres.

Wie heeft een goed adres voor mij?
Geen flauw idee wat je allemaal nodig hebt, maar hier kun je een goede poging wagen. :)  http://www.plaza33.com
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door