Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door conleeuw
Netty schreef: maar glom het na afloop 8)
:-\ weet ik niet meer, zal wel niet opvallend wonderschoon geweest zijn, want we hebben de oefening nooit meer herhaald, maar mijn schat van een moeder had wel een vaker van die leuke ideeen...... zo gebruikte we heel vroeger wheat-germ-oil (ik meen tarwe kiem olie?) voor de hond, daar kreeg ze (zegt men) een mooi glanzende vacht van... volgens mij glom ze gewoon van haarzelf al, maar moeder bedacht, als het zo goed voor de hond werkt, zal het ook wel voor mijn vier meiden werken, de aller eerste slachtoffer (jep, dat was ik) heeft een sprint naar de wc getrokken, alles eruit gek*tst, gelukkig was daarmee de experement af......voor de andere dan... ik kan er wel er om lachen en heb ik geen trauma eraan overgehouden.... wel heb ik mezelf beloofd, nooit dit soort dingen met mijn zoon uit te halen, maar het arme jong heb ik wel visoliecapsules gevoerd, omdat het zoooo goed voor de hersenen zou zijn, ...... arme kind was ruim een dag vislucht aan het boeren, toen herkenden ik ineens iets van mijn moeder in mij......maar ik dwaal weereens gruwelijk van de topic af ;D
Door Jojo
tessa schreef: Ik heb er nog een: als je hond in de vis heeft liggen rollen smeer dan tomatenketchup op de vieze plekken, even laten inwerken, wassen en hij ruikt weer fris!!
Heb je ook zo'n supertip voor diarree rollers?! :-X Echt, dan kan ik visrollen nog wel waarderen, maar gister had ie in een diarree achtige flats ( :-X waarschijnlijk nog van een mens ook) liggen rollen. Na 2 keer wassen onder de douche zat de lucht me nog in de neus (of het kwam omdat hij het nodig vond zich voor mijn neus uit te schudden toen ik het ergste er af probeerde te spoelen voordat hij de auto inging >:()
Door charmed
pindakaas ;) helpt echt

Gr. jacqueline

tt-tjes schreef: Heeft er iemand misschien een goede tip om kauwgom te verwijderen tussen voetzooltjes.

Het meeste heb ik al weggeknipt maar langs de rand plakt het nog allemaal en daar kan ik met een schaar niet bij.

Wasbenzine ed durf ik eigenlijk niet.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door