Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Femke schreef:

raar trouwens, dat je geen foto's op fotopic kunt bekijken?
Ja vreemd ??? :-\. Het lijkt me een vetbultje die ze misschien zo leeg kunnen zuigen.
Het is geen wratje lijkt mij. Bij Mila lijkt het daar wel op :-\
Het is dus toch een vetbultje of een talgklier ontsteking geweest.
Na een paar dagen kwam er naast het bultje nog een ander klein bultje en die knapte waardoor de rommel die erin zat naar buiten kwam.
Er is een hele hoop troep uit gekomen (ondanks dat het zo'n klein bultje was!)
Femke schreef: Het is dus toch een vetbultje of een talgklier ontsteking geweest.
Na een paar dagen kwam er naast het bultje nog een ander klein bultje en die knapte waardoor de rommel die erin zat naar buiten kwam.
Er is een hele hoop troep uit gekomen (ondanks dat het zo'n klein bultje was!)

gelukkig is ie nu geledigd ;) Dot had ruim een jaar een talgbultje op haar rug, toen was ik een keer bij de da praktijk en een van de dierenartsen vroeg of ze hem leeg kon halen, vondt ze leuk om te doen, tja, er moet ruite zijn voor alle soorte mensen vindt ik ;D dus heb zij aan dot zitten peuteren, met allerhande kreten van genoegen terwijl we nog over van alles en nog wat aan het kwebblen waren. Nu is het bultje dubbel en dwars terug gekomen, veel groter dan wat ie was, dus ik laat hem nu maar zitten, mits hij niet verandert of nog meer groeit, hij is nu bijna zo groot als een erwt :( de vorige was ongeveer de helft van de formaat ;D
-sanne schreef: Het lijkt mij gewoon een onschuldig verstopt talgbultje.
Knijp er maar eens in meestal gaat deze dan weg. Mijn hond had dat ook heel erg op zn kop.
Zit het bultje echt op de huid of in de huid?
inmiddels is er geen bultje meer ;) maar hij zat op de huid
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door