Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door nelb
Tinker schreef: Er is iemand op de Cavalierpage(ingrid vd koppel)en bij haar hond kwam het ook ineens op 6 jarige leeftijd aan het licht.Ik moest bij jouw topic nav wat je schreef juist gelijk denken aan syringo,het past helemaal in het plaatje van syringo.Ingrid weet er erg veel vanaf misschien kun je het eens op de cavpage aan haar vragen hoe dat ging bij haar hond?Ik hoop uiteraard dat het gewoon een verrreking is en je hondje snel weer de oude is.
Ik ken Ingrid en haar hondje Chico vanaf dat Chico een pupje was. Chico had niet " ineens" syringo. Hij heeft jaren lopen tobben met allerlei klachten, voordat ze wisten dat er een ziekte syringo bestond.

De link die ik eerder heb gegeven is een beschrijving van syringo die door Ingrid uit het engels vertaald.

En ik denk dat Rolanda wel weet hoe ze Ingrid te spreken moet krijgen :)

Gelukkig dat het weer een beetje beter gaat met Sharel. Soms kunnen cavjes zich ook vreselijk aanstellen, hoor! Ik heb er ook zo'n aansteller bij, die jankt de boel bij de da bijelkaar als de da alleen al een thermometer in zijn kontje steekt.

Groet,
Nel
Door Shifra en Sharel
Het is inderdaad, dat er vooraf eerst zoveel gedoktert word met een hondje, voor er eindelijk een diagnose gesteld kan worden.
Dankzij Ingrid, die zich er voor ingezet heeft om deze ziekte duidelijkheid te bieden om het engelse geschreven ook te vertalen in het nederlands, zijn er vele cavalier eigenaren te weten gekomen over deze ziekte.
Ik heb haar dan ook in mijn mail bestand staan, voor als ik een vraag zou hebben.

Maar nogmaals en toch bedankt voor de antwoorden en het meedenken, wil ik even niet aan deze ziekte bij Sharel denken.
Gewoon, om het feit, dat ze tot nu toe nooit symptomen heeft gehad.
Ze is nu 2.5 jaar, en ik hoop natuurlijk, dat wat ze nu eventjes heeft, ook gewoon tijdelijk is, en dat ik mij er verder niet ongerust over hoef te maken.
Maar dat is gewoon hoop en geluk.

Wel bedankt voor jullie antwoorden

Barfplaats wordt gesponsord door