Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
't Lopen gaat nu voorzichtig op alle 4 de poten,met af en toe 'n hinkel er tusen door,maar de zwelling is nog niet veel minder hoor.
Ik heb wel 4-5 keer 'n warm compress op gedaan,maar geen verandering..
De knobbel voeld trouwens vrij hard aan, dus ik weet niet of 't ineens allemaal bot is geworden? :-\
Hij houd ze eigen vrij rustig, dus zal er toch wel wat last van hebben denk ik.
Ik geef altijd al glucosamine, en zal kijken of ik aan Arnica kan komen, ik ben wel eerder op zoek geweest geloof ik,misschien effe verder zoeken.
Hoop dat 't met 'n paar dagen beter zal gaan.
Thanks voor de knuffies, en hij geeft earnibbles terug! 8)
Door Charlie Angel
Ik hoop ook voor Tor dat het met een paar dagen beter gaat.
Voelde die knobbel eerst niet hard aan?
Geef hem nog maar een dikke knuffel :-* en die earnibbles vind ik altijd zo lekker. 8)
Door conleeuw
agosie, zielig hoor, maar hij wordt straks vast weer de oude met alle tlc die hij nu krijgt. ;) geef maar van mij ook een knuffeltje :-*
Door 202Spots
sylvia schreef: Moet je bij zwellingen niet eerder koude compressen doen i.p.v. warme ???
Nee, moet warme...toen Cis d'r wangen zo dik waren na de operatie, moest ik ook warme doen, en dat was gelijk geslonken wanneer ik 't eraf haalde...kwam wel weer terug,maar toch gelijk verholpen met warme compress....maar bij Tor blijft 't gewoon 't zelfde opgezette bobbel... :-\
Door Ine
[quote="202spots"]
Nee, moet warme...toen Cis d'r wangen zo dik waren na de operatie, moest ik ook warme doen, en dat was gelijk geslonken wanneer ik 't eraf haalde...kwam wel weer terug,maar toch gelijk verholpen met warme compress....maar bij Tor blijft 't gewoon 't zelfde opgezette bobbel... :-\
[/quote]

Jakkes, maar loopt hij wel wat beter? :-\
Door 202Spots
[quote="Ine"]
Jakkes, maar loopt hij wel wat beter? :-\
[/quote]
Ja hij loopt wel beter, want gisteren liep hij alleen maar op 3 poten, vandaag wel op alle 4, maar ik kan toch wel af en toe zien dat ie effe vlug door ze voet zakt ..of ik weet niet hoe ik 't moet noemen...gaat wel op ze voet staan...maar gelijk weer omhoog..
Ik heb vanmorgen wel gewoon rustig gelopen met 'm,maar ik laat 'm nog maar niet met de fiets hollen eerst maar wachten tot het 'n stuk beter is. :-\
Door Ine
Hij vergist zich dus af en toe!
Laten we hopen, dat het elke dag iets beter gaat!
Knuffels voor jullie beiden :-* :-*
Door 202Spots
[quote="Ine"]
Hij vergist zich dus af en toe!
Laten we hopen, dat het elke dag iets beter gaat!
Knuffels voor jullie beiden :-* :-*
[/quote]
Toevallig net NA 't eten, ging ie als 'n gek aan de hol....hij dacht er effe niet aan denk ik.... :-\
Maar ik heb toch liever dat ie ze eigen effe rustig houd.
knufs terug :-*
Door sylvia
[quote="202spots"]
[/quote]

dat is dan zeker omdat het om een bloed of vochtophoping gaat en je met warmte de aders opent waardoor het sneller wordt afgevoerd of zoiets ?

Maar wel balen dat die poot van Tor niet slinkt :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door