Hoi Wendy,
Tja...zwaar kl*ten maar heb je keus??
Qyan zit op dit moment absoluut helemaal niet lekker in zijn velletje maar dat is geen nieuws natuurlijk. De demodex zat al startklaar om uit te breken en het was gewoon ff wachten tot de weerstand door wat voor reden ook in elkaar zakte en hup...bingo...daar zijn we weer.
Je kunt dan gaan sleutelen wat je wilt en proberen de demodex onder controle te krijgen maar het kan ook een gebed zonder einde zijn omdat de demodex een gevolg is en niet de hoofdoorzaak m.a.w. je bent de syptomen aan het bestrijden. Ook zonder de demodex voelt de hond zich nog steeds ziek, zwak en misselijk.
De radioactieve vloeistof die wordt gebruikt wordt ook bij mensen toegepast en ook daar moeten allerlei dingen geregelt worden i.v.m. gevaar. Echter....er gaat niemand dood aan bij mijn weten.
Ik begrijp je cirkeltje helemaal maar wil je op deze manier verder.....denk zelf dat geen hond dat volhoudt en ook jij niet.
Wil en kan natuurlijk niets bij je forceren maar zet alle 'voors' en 'tegens' eens goed, heel goed op een rijtje!!
Succes met je beslissing
Paul
[/quote]
hoi paul,
tja, kan er geen zinnig tegenwoord tussen voegen eigenlijk

enige wat ik er op kan zeggen is dat qyan zich eigenlijk helemaal niet ziek, zwak en misselijk voelt.
nu we alweer een week met hem naar het bos gaan ging hij zich juist weer lekker voelen.
hij is niet meer agressief, niet meer happerig, frustratie is verdwenen, vrolijk, vreet goed

zit verder eigenlijk gewoon goed in zijn vel.
maar je bedoeld de demodex een gevolg van de afgelopen maanden door het binnen zitten en de stress die daardoor is ontstaan denk ik dan he, of de pijn van zijn poten, de oorzaak, etc, etc?
dus idd, zoals jij het opschrijft, waar ik voor het grootste gedeelte in mee ga, behalve ziek, zwak en misselijk zijn dan, idd weinig keus.
maar lekker zit het me toch niet, maar dat is overduidelijk geloof ik he

en de reden dat het me niet lekker zit is op de eerste plaats toch dat Overduin dit onderzoek hoe dan ook niet wilde laten doen een tijd terug