Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Esther1963
Hier graasde ze ook allevier alsof ze heel wat tekort kwamen, nu is dit op eigen terrein en sinds er gemaaid is is het grazen ook stukken minder, het ging ze voornamelijk om de malse lange sprieten. Op show stond er eens een stand met bepaalde middelen (ik weet even niet meer wat precies) en die vertelde de passanten dat honden die gras aten één of ander middel tekort kwamen, nou bijna alle honden doen het hoor en voornamelijk in het voorjaar, dat zou betekenen dat heel veel honden iets tekort zouden komen, geloofde er in ieder geval niets van. In de winter doen sommige honden het ook wel eens van mij maar dat is meer om te kunnen spugen.

Esther en d'r beestenboel
Door Netty
hier een erg tevreden hond, ze hebben het gras gemaaid, nu hoeft ze niet zelf haar tanden er in te zetten..............oh, het is zo'n luie teckel :o
Door Nelly
Hier wordt ook naar hartelust gegraasd en als ik het zou willen verbieden, dan zou ik ze niet eens meer buiten kunnen laten, want er groeit hier zowel binnen als buiten de tuin van dat lekkere sappige weilandengras. Kan ook niet zeggen dat ze er extra van gaan spugen. Ik laat ze gewoon maar doen en die dierenarts die zegt dat ze er een beschadigde maagwand van kunnen krijgen, nou ja... :-X
Door Lil
Hier geen grazer, maar het valt me op (ook bij brokkenhonden) dat het graas seizoen idd weer geopend is. Of zouden ze de paardjes en de koeien na-apen, want die staan sinds twee weken weer lekker in de wei. (arme beesies mijn paardje zou het hele jaar op wei mogen).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door